بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

تاسیس شرکت فرودگاه ها موجب توسعه ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت آن شده است

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها ضمن تاکید بر لزوم وصول مطالبات این شرکت گفت: تاسیس شرکت فرودگاه ها موجب توسعه ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت در سال های اخیر شده است.

تاسیس شرکت فرودگاه ها موجب توسعه ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت آن شده است
تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها ضمن تاکید بر لزوم وصول مطالبات این شرکت گفت: تاسیس شرکت فرودگاه ها موجب توسعه ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت در سال های اخیر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، رضا نخجوانی در مراسم جشن عید غدیر خم که روز دوشنبه برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت سالروز فرا رسیدن بزرگترین عید مسلمانان و همچنین سالروز تاسیس شرکت فرودگاه ها، اظهار کرد: بزرگداشت عید غدیر خم در چنین روزهای حساسی می تواند طلیعه ای برای پیروزی ملت شریف ایران در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری باشد و به لطف این روز عزیز؛ رئیس جمهور قوی و ادامه دهنده مسیر دولت شهید رییسی توسط مردم انتخاب خواهد شد.

نخجوانی مقارن شدن عید غدیر خم و سالروز تاسیس شرکت فرودگاه ها را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: تاسیس شرکت، موجب توسعه ۵۶ فرودگاه تحت مالکیت در سال های اخیر شده و این رشد و توسعه هرگز رقم نمی خورد مگر با تلاش، تخصص و تعهد کارکنان غیرتمند شرکت فرودگاه ها در حوزه های مختلف.

وی با اشاره به سودآوری این شرکت در یک سال اخیر گفت: این اتفاق درحالی رقم خورد که نرخ هزینه های جاری و عمرانی شرکت براساس آمار و تورم به صورت روز افزون با افزایش همراه بوده است.

نخجوانی گفت: سودآوری شرکت علاوه بر انجام تمامی خدمات تخصصی در حوزه های مختلف شرکت فرودگاه ها، مرهون مسئولیت پذیری مدیران و کارشناسان در وصول مطالبات، انطباق اداری و مالی شرکت و رعایت قوانین و مقررات در حوزه های مختلف است.

وی با بیان این که در وصول مطالبات شرکت فرودگاه ها با هیچ بدهکاری مماشات نمی کنیم، گفت: ما نسبت به بدهکارانی که در پرداخت دیون شرکت اقدام نمی کردند، موضع قاطعی اتخاذ کردیم و به هیچ عنوان نسبت به تضییع حقوق بیت المال کوتاه نخواهیم آمد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها درخصوص آخرین وضعیت تجهیزات ناوبری گفت: با وجود تحریم های ظالمانه علیه صنعت هوانوردی اتفاقات مطلوبی در این حوزه رخ داده است.

نخجوانی با بیان این که بهبود معیشت و رفاهیات کارکنان جزو اهداف مهم مدیریت شرکت فرودگاه هاست، عنوان کرد: برای تحقق این هدف، کمیته رفاهی تشکیل شده است و در چارچوب قانون می کوشد تا تصمیماتی را اتخاذ کند که موجب رضایت پرسنل شود.

وی با بیان این که از تمام ظرفیت ها برای حفظ شان و منزلت کارکنان استفاده می کنیم، تصریح کرد: بدون شک کارکنان شرکت فرودگاه ها شایسته دریافت تسهیلات و امکانات بسیار مناسبی هستند.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوعات فرهنگی گفت: این دغدغه مهم در شورای فرهنگی دنبال می شود و ما به دنبال پیشبرد اهداف فرهنگی هستیم.

نخجوانی با بیان این که "نمی گذاریم حق هیچ نیرویی در شرکت فرودگاه ها تضییع شود" گفت: در حد توان تلاش می کنیم تا حقوق همکارانی که برای تظلم خواهی به ما مراجعه کردند، تضییع نشود.

وی درباره آخرین وضعیت اجرای قانون خاص شرکت فرودگاه ها گفت: این قانون توسط قانونگذار در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و به تایید شورای نگهبان رسیده و دولت ملزم به اجرای آن است. این نوید را می دهم تا روزی که در این شرکت مسئولیت دارم، با جدیت پیگیر اجرای قانون خاص از سوی دولت باشم.

گفتنی است؛ در مراسم شاد و مفرح جشن عید غدیر خم که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران کل و کارکنان شرکت فرودگاه ها برگزار شد، فرزندان کارکنان در قالب گروه سرود "مهدکودک آینده سازان شرکت فرودگاه ها" به هنرنمایی پرداختند و از کاپیتان نخجوانی هدیه دریافت کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دادخواه

    آقای نخجوانی ، هر ۵۶ فرودگاه شما غیر اقتصادی و ضررده هستند. اگر درآمد پروازهای عبوری نبود ، شرکت فرودگاهها باید تعطیل می شد. برادر گرامی ، شرکت فرودگاهها در آغاز فقط برای ترمیم حقوق کارمندان وقت اداره کل ساختمان سازمان هواپیمائی کشوری و پرسنل مراقبت پرواز و الکترونیک تاسیس شد، ولی اکنون با بدهی های سنگین به پیمانکاران و مشاوران ، نهادی ناکارآمد و تشریفاتی است ، علی الخصوص آنکه کارشناسان و پرسنل عمدتا کم تجربه و غیر حرفه ای هستند و بجز شاید ده نفر مابقی دردسر ساز و ضرر آفرین شده اند.