بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ اولویت های دریایی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چیست؟

در بخش حمل و نقل دریایی اولویت های برنامه فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام شده که توسعه زیرساخت های لجستیکی و بندری در اولویت این برنامه ها عنوان شده است.

اولویت های دریایی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چیست؟
تین نیوز |

فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی مسعود پزشکیان برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی شده است و در صورت تایید صلاحیت از سوی نمایندگان مجلس  سکان دار وزارت راه و شهرسازی خواهد شد. 

به گزارش تین نیوز، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه های حمل ونقلی و مَسکنی خود را اعلام کرده که از این میان برنامه های حوزه حمل و نقل دریایی است

در بخش حمل و نقل دریایی اولویت های برنامه فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام شده که توسعه زیرساخت های لجستیکی و بندری در اولویت این برنامه ها عنوان شده است.

بیشتر بخوانید:

 حمایت قاطع انجمن کشتیرانی از فرزانه صادق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

در برنامه های فرزانه صادق مالواجرد تاکید بر مشارکت بخش خصوصی در  استفاده بهینه از ظرفیت زیرساخت های موجود و توسعه زیرساخت های لجستیکی و بندری است.

نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل دریایی، ارتقای بهره وری و استفاده بهینه از ظرفیت زیرساخت های موجود (نظیر بنادر و پایانه ها) با مشارکت دادن بخش خصوصی، توسعه سامانه های حمل و نقل هوشمند، استفاده بهینه از ظرفیت زیرساخت های موجود با مشارکت دادن بخش خصوصی، توسعه ترانزیت و لجستیک با مشارکت بخش خصوصی و ارتقای شاخص عملکرد لجستیک (LPI)، مدیریت مصرف انرژی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان از اهم برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سیف الهی

    با سلام. برنامه های این خانم کلی گویی هایی است که تقریبا برای کلیه رشته های صنایع میتواند نوشته شود. لطفا مشخص نمایند کدامیک از برنامه های اعلامی خاص حمل و نقل دریایی است و نمیتوان آنرا برای سایر صنایع نوشت. این نحوه ارائه برنامه نشان دهنده عدم اشراف به این شاخه از صنعت است که البته از ایشان هم با توجه به عدم سابقه آشنایی با دریا و دریانوردی انتظار بیشتری نمیرود.