بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر شناخته شد

تجلیل از عملکرد شایسته بندر امیرآباد در جشنواره شهید رجایی

راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر شناخته شد
تین نیوز |

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر به عنوان دستگاه برتر در محور اجرای مصوبات سفرهای ریاست جمهوری مورد تقدیر قرار گرفت و تندیس جشنواره به عبدالکریم اخترشناس مدیرکل این اداره اهدا شد.

اخترشناس با اشاره به اینکه موفقیت به دست آمده مدیون تلاش معاونان، رؤسای ستادی، شهرستانی و همه کارکنان این اداره کل است، یادآور شد: در جریان دو سفر استانی هیأت دولت قبل به استان، ۱۲ طرح با اعتبار قریب هزار میلیارد تومان مصوب شد که متوسط پیشرفت پروژه های باقی مانده ۸۵ درصد است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها، شاهد جهش قابل توجهی در شاخص های راه روستایی، بهسازی و تعریض جاده ای و ایمنی معابر خواهیم بود.

شایان ذکر است در بخشی از متن لوح جشنواره شهید رجایی آمده: «ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای پرواز اردیبهشت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت اله رئیسی، با عنایت به ارزیابی صورت گرفته، ستاد بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر آن اداره کل در فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان دستگاه اجرایی برتر در محور اجرای مصوبات سفرهای ریاست جمهوری در بین واحدهای اجرایی شرکت کننده در فرایند ارزیابی عملکرد معرفی می نماید. با تبریک این موفقیت به جنابعالی و کلیه همکاران محترم آن دستگاه از خداوند متعال توفیق بیشتر شما را در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت محترم مسئلت می نماید.»

تجلیل از عملکرد شایسته بندر امیرآباد در جشنواره شهید رجایی 

اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در شاخص جذب سرمایه گذار، توسعه زیر ساخت و افزایش ظرفیت بندر به عنوان دستگاه اجرایی شایسته تقدیر در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ برگزیده شد.

بر اساس اعلام نتایج بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی در استان مازندران، از اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد به عنوان دستگاه شایسته تقدیر در شاخص های جذب سرمایه گذار، توسعه زیر ساخت و افزایش ظرفیت بندر تجلیل شد.

در متن این تقدیر نامه آمده است : پیشرفت و تعالی کشور مرهون تلاش ها ، زحمات و همت والای انسان های بزرگ ، سختکوش و وارسته ای است که همت خویش را در راه خدمت به مردم عزیز کشورمان به کار بسته اند و برای ارتقای سطح رضایتمندی آنان از هیچ تلاشی دست بر نمی دارند. اکنون که با استعانت از خداوند متعال و با تلاش ها و زحمات جنابعالی و همکاران خدوم آن مدیریت ، ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه اجرایی را شایسته تقدیر در موضوع  جذب سرمایه گذار ، توسعه زیر ساخت و افزایش ظرفیت بندر برگزیده است ، این لوح تقدیر به جنابعالی اعطا می شود. توفیق روزافزون شما و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفدا) از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم.

محمدعلی موسی پور گرجی، مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد نیز در حاشیه این مراسم خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها و کسب عناوین، صرفا تلنگری است که به مدیران و کارکنان یادآوری می کند در هر جایگاهی با برنامه ریزی دقیق و تلاش و پشتکار می توانند به بالندگی و حق همه جانبه اهداف سازمان متبوع خود دست یابند .

جشنواره شهید رجایی همه ساله با هدف شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه خدمت به مردم و در راستای برنامه های توسعه ای و تحول اداری و فضای رقابتی سالم از طریق الگوهای برتر سازمانی میان دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.