رتبه نخست طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به فرودگاه تبریز اختصاص یافت
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز رتبه نخست "طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی" در اسفندماه ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده است.

در اسفند ماه سال گذشته فرودگاه تبریز با ثبت شاخص ۷۷/۳ موفق شد برای دومین ماه پیاپی در طول سال گذشته در صدر فرودگاه های منتخب طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی قرار گیرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرودگاه بین المللی تبریز از مهر ماه سال ۱۴۰۱ با نظارت و پایش دقیق کیفیت خدمات فرودگاهی، تقویت نقاط قوت و رفع نارسایی ها در فرودگاه، به تدریج شاخص رضایت از کیفیت خدمات فرودگاهی را ارتقا داد که ماحصل آن کسب رتبه نخست در بهمن و اسفند ماه سال گذشته بود.
گفتنی است این طرح بر اساس بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاههای کشور و در بخش هایی مانند " نحوه برخورد کارکنان" ، "انتظار حداقلی جهت پذیرش" و "در دسترس بودن صندلی انتظار" ، "کیفیت تحویل بار" ، "تمیزی و نظافت نمازخانه ها" ، "کیفیت بسته بندی بار" و "تمیزی و نظافت سرویس های بهداشتی" انجام می شود.