بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر

◄ همزمان با هفته دولت دو واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان بوشهر به بهره برداری میرسد

بوشهر| مهندس سیدحمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اعلام این خبر افزود : مجتمع خدماتی رفاهی شهید یونسی در محورساحلی بوشهر به گناوه و مجتمع صیادی واقع در محور عسلویه به بندرعباس (بندو)با اتمام مراحل اجرایی در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

همزمان با هفته دولت دو واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان بوشهر به بهره برداری میرسد
تین نیوز

بوشهر| مهندس سیدحمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اعلام این خبر افزود : مجتمع خدماتی رفاهی شهید یونسی در محورساحلی بوشهر به گناوه و مجتمع صیادی واقع در محور عسلویه به بندرعباس (بندو)با اتمام مراحل اجرایی در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، وی افزود : این دو پروژه هر کدام دارای 10000متر مربع مساحت بوده و از همه امکانات خدماتی رفاهی و بهداشتی از قبیل جایگاه عرضه سوخت ، نمازخانه ، سرویس های بهداشتی ، رستوران ، تعمیرگاه ، استراحتگاه و فضای سبز برخوردار هست.

مهندس علم تصریح کرد : برای اتمام و بهره برداری از این دو پروژه    مجموعا 90میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و 9میلیارد ریال از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : با بهره برداری از این پروژه ها تقریبا همه محورهای شریانی استان از وجود خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی بهره مند میشوند و رانندگان و گردشگران داخلی و خارجی در صورت نیاز میتوانند از امکانات آنها استفاده کنند.

وی اضافه کرد در سال گذشته نیز 5 واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با پراکنش مناسب در سطح محورهای ارتباطی استان  با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به بهره برداری رسید که در نوع خود در کشور کم نظیر است.

مهندس علم  گفت : هم اکنون تعداد 18  واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در سطح استان فعال هستند و برای 10 مجتمع خدماتی رفاهی دیگر نیز از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای موافقت اصولی  صادر شده است.

وی افزود :این مجتمع ها که دارای رمپ ورود و خروج  فنی و استاندارد هستند و همه خدمات لازم را نیز در خود دارند باعث ایمنی بیشتر برای بهره برداران جاده ها می شوند و با بهره برداری از آنها از خدمات متفرق بین راهی نیز جلوگیری می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با شیوع ویروس کرونا و برای سلامتی بیشتر استفاده کنندگان از این خدمات ، طرح ضدعفونی و گندزدایی مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی بصورت روزانه در دستور کار قراردارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.