بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

اجرای روکش آسفالت معابر منطقه ۱۱ اصفهان

اجرای روکش آسفالت معابر منطقه ۱۱ اصفهان با ۱۳۶ میلیارد ریال اعتبار

اجرای روکش آسفالت معابر منطقه ۱۱ اصفهان
تین نیوز

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: معابر اصلی و فرعی این منطقه نیاز به آسفالت تراشی داشت که پس از انجام عملیات مربوطه، روکش آن در کمتر از دو ماه با هزینه ای بالغ بر ۱۳۶ میلیارد ریال انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مهدی غلامی اظهار کرد: منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از ابتدای اردیبهشت سال جاری تاکنون برای آسفالت معابر خدمات فراوانی انجام داده است که از جمله آن ها می توان به ۴۵ هزار مترمربع روکش آسفالت معابر فرعی و ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع روکش آسفالت معابر اصلی اشاره کرد؛ از این مقدار ۲۵۰۰ متر نیاز به آسفالت تراشی داشته و پس از انجام عملیات مربوطه، روکش آن نیز اجرا شده است.

غلامی با بیان اینکه هزینه انجام شده برای این پروژه ها که در کمتر از دو ماه انجام شد، بالغ بر ۱۳۶ میلیارد ریال بوده است، افزود: از جمله این معابر می توان به خیابان های شهید هاشمی نژاد، شهدا و لاین شرقی بهشت و بیش از ۱۰۰ معبر فرعی از جمله کوی ویلا، کوی گلشن، کوی ظهرآبادی، کوی نوبهار و کوچه شهید صدیقی اشاره کرد.

وی با اشاره به ادامه ارائه خدمات به شهروندان این منطقه تصریح کرد: برای مرحله بعدی روکش آسفالت نیز بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.