بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

واقعی سازی درآمدها نیازمند اقدامی مجدانه است

واقعی سازی درآمدها، با توجه به اینکه حفظ ارزش درآمدهای موجود سازمان با توجه به لزوم حفظ سبد درآمدی، حائز اهمیت است، به خوبی در حال انجام، اما نیازمند اقدامی مجدانه تر و پیگیری های بیشتری است.

واقعی سازی درآمدها نیازمند اقدامی مجدانه است
تین نیوز

مدیرکل دفتر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حاشیه سفر به استان اصفهان گفت: واقعی سازی درآمدها، با توجه به اینکه حفظ ارزش درآمدهای موجود سازمان با توجه به لزوم حفظ سبد درآمدی، حائز اهمیت است، به خوبی در حال انجام، اما نیازمند اقدامی مجدانه تر و پیگیری های بیشتری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیده دهقانی اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، شرکتی دولتی و با دو موضوع درآمد و هزینه مواجه است و با توجه به اینکه هزینه های سازمان در حوزه های مختلف، بالا و خدمت رسانی مناسب به مردم مطرح است، نیازمند تامین منابع کافی هستیم.

دهقانی افزود: بخشی از منابع سازمان در حوزه حمل و نقل و راهداری جهت برقراری حمل و نقل جاده ای ایمن و روان، از منابع داخلی و درآمدهای سازمان تأمین می شود، تلاشی که در حوزه های مختلف سازمان صورت می گیرد این است که مباحث اصلی سازمان مورد توجه قرار گیرد و درآمد و حقوق دولتی که باید اخذ شود، درست و واقعی أخذ شود.

وی تصریح کرد: اقدامات و فرایندهای مختلفی در این سازمان در حال پیگیری است و ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در این خصوص نقش بسیار ویژه ای دارند، به جهت اینکه آن ها در حوزه اجرا حقوق دولتی را اخذ و موضوعات را اجرا می کنند.

دهقانی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، سطح مناسبی را در حوزه های درآمدی استان کسب کرده و جزو رتبه های برتر در حوزه درآمد سازمان است و شاهد تلاش و جدیت بسیار خوبی در این اداره کل هستیم.

وی گفت: با توجه به اینکه موضوعات درآمدی نیازمند نظارت و پیگیری های ویژه است، در این اداره کل نظارت و پیگیری ها در حال انجام است و اثرات آن در موضوعات درآمدی سازمان قابل مشاهده است.

مدیرکل دفتر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: واقعی سازی درآمدها، با توجه به اینکه حفظ ارزش درآمدهای موجود سازمان با توجه به لزوم حفظ سبد درآمدی، حائز اهمیت است، به خوبی در حال انجام، اما نیازمند اقدامی مجدانه تر و پیگیری های بیشتری است که بخشی از آن از سوی دفتر درآمد سازمان و دفاتر تخصصی ستادی در حال انجام است و بخشی از آن نیز از سوی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها انجام می شود.

دهقانی با بیان اینکه هنوز شاهد فاصله میان منابع درآمدی مورد نیاز و منابع درآمدی قابل اخذ هستیم، افزود: امید است با پیگیری ها و اصلاح فرایندها، منابع درآمدی واقعی تر شود و بخش خدمات رسانی و بخش های اصلی ماموریت های اصلی سازمان به خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: مسئله ویژه حوزه های مصرف درآمد، ایمن سازی راه ها و نگهداری راه های شریانی است و در حوزه حمل و نقل نیز، ایجاد حمل و نقل ایمن، روان و آسان مورد توجه است، موضوع ایمنی برای این سازمان بسیار حائز اهمیت است و در مباحث ایمنی به ویژه با جان مردم سر و کار داریم و هر اقدام و حرکتی در این خصوص بسیار ارزشمند و نیازمند منابع مورد نیاز است.

مدیرکل دفتر درآمد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در صورتی که افراد استفاده کننده از خدمات این سازمان حقوق دولتی را پرداخت کنند، سازمان توانمندی خواهد داشت که بتواند خدمات خود را به درستی ارائه دهد و حقوق دولتی را طبق وظایف قانونی خود به موقع اخذ کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.