بازدید سایت : ۲۶۳۰۶

۲ هزار و ۴۲۷ زائر اربعین از فرودگاه اصفهان اعزام شدند

۲ هزار و ۴۲۷ زائر اربعین تاکنون از فرودگاه بین المللی این استان به مقصد شهرهای عراق اعزام شدند.

۲ هزار و ۴۲۷ زائر اربعین از فرودگاه اصفهان اعزام شدند
تین نیوز

مدیرکل فرودگاههای استان اصفهان گفت: ۲ هزار و ۴۲۷ زائر اربعین تاکنون از فرودگاه بین المللی این استان به مقصد شهرهای عراق اعزام شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی اصفهان، ابوذر ضیایی اظهار کرد: ۲۲ پرواز رفت و برگشت در مسیر اصفهان به نجف و بالعکس از ۲۴ مردادماه تاکنون توسط شرکت های هواپیمایی العراقیه، وارش، کاسپین، معراج و کارون انجام شده است.

ضیایی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای ارتقاء سطح کیفیت خدمات و تسهیلات قابل ارائه به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) در این ایام، گفت: این فرودگاه با بکارگیری تمام ظرفیت های موجود در حال خدمت رسانی به مشتاقان اربعین حسینی است و آمادگی کامل برای افزایش پروازهای فوق العاده به عتبات را دارد.

وی با بیان اینکه هیچگونه فروش بلیت به مقصد عتبات در فرودگاه اصفهان انجام نخواهد شد، افزود: زائران باید قبل از عزیمت به فرودگاه نسبت به تهیه بلیت از سایت رسمی شرکت های هواپیمایی مذکور اقدام کنند.

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

جدای از اعزام هوایی زائران اربعین از اصفهان، تاکنون بیش ۷۸ هزار و ۱۴۵ زائر اربعینی از ۱۶ مردادماه تاکنون با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی(اتوبوس)، از این استان به کربلا عزیمت کردند.

حدود ۹۰ درصد از اعزام های استان اصفهان به مرز مهران، کمتر از هفت درصد به مرز شلمچه، کمتر از سه درصد به مرز چذابه و حدود یک درصد به مرز خسروی صورت گرفته است.

روز یکشنبه هفته جاری، چهارم شهریور مصادف با اربعین حسینی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.