بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

اعلام زمان واریزی یک میلیون تومان متناسب‌ سازی بازنشستگان

در حالیکه یک میلیون تومان علی الحساب متناسب سازیِ تیرماه برای بازنشستگان کشوری و لشگری واریز شده، بازنشستگان کارگری همچنان در انتظار دریافت این مبلغ هستند.

 اعلام زمان واریزی یک میلیون تومان متناسب‌ سازی بازنشستگان
تین نیوز |

رییس  کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست با نمایندگان بازنشستگان گفت با رایزنی های انجام شده با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به زودی یک میلیون تومان بابت متناسب سازی به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز پرداخت می شود و انشا الله با تصویب نمایندگان مجلس حداقل بگیران هم مشمول متناسب سازی قرار خواهند گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، بازنشستگان کارگری در انتظار یک میلیون تومان علی الحساب متناسب سازی برای تیرماه هستند.

 در حالیکه یک میلیون تومان علی الحساب متناسب سازیِ تیرماه برای بازنشستگان کشوری و لشگری واریز شده، بازنشستگان کارگری همچنان در انتظار دریافت این مبلغ هستند.

هنوز سازمان تامین اجتماعی زمانی برای پرداخت این مبالغ اعلام نکرده اما علی بابایی کارنامی (رییس  کمیسیون اجتماعی مجلس) در نشست با نمایندگان بازنشستگان گفت با رایزنی های انجام شده با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به زودی یک میلیون تومان بابت متناسب سازی به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز پرداخت می شود و انشا الله با تصویب نمایندگان مجلس حداقل بگیران هم مشمول متناسب سازی قرار خواهند گرفت.

در جلسه دوشنبه اعضای هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور که با  دعوت از رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد، مشکلات و مطالبات بازنشستگان با وی مطرح و قول پیگیری برای حل آنها داده شد.

در این جلسه رئیس، نایب رییس، دبیر و اعضای هیات مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور نسبت به تاخیر و تغییر روند پرداخت حقوق بازنشستگان اعتراض کرده و خواستار پرداخت یک میلیون تومان بابت متناسب سازی و پیگیری برای تصویب لایحه دو فوریتی تحت شمول قرار گرفتن حداقل بگیران برای متناسب سازی در مجلس شورای اسلامی شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کریم کردی

    جان عزیزت خبرهای کذایی بخورد این قشر تنها و فارغ از پشتیبانی دولت نده این قشر اسیبپذیر نیستند

  • ناشناس

    جان عزیزت خبرهای کذایی بخورد ای قشر فارغ از پشتیبانی دولت نده اینها اسیب پذیر نیستند شخصیتشان بالا و صبورند پس بهتره در مورد خبر دقت شود وخبرهای ناگفته اضافه نشود اینان با شعورا