بازدید سایت : ۳۵۸۹۲

چه تعداد تردد از محورهای مواصلاتی البرز ثبت شد؟

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از تردد ۱۹میلیون و ۶۹۴ هزار و ۱۳ خودرو در تیرماه سال جاری از محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد.

چه تعداد تردد از محورهای مواصلاتی البرز ثبت شد؟
تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از تردد ۱۹میلیون و ۶۹۴ هزار و ۱۳ خودرو در تیرماه سال جاری از محورهای مواصلاتی استان البرز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، علی زندی فر مدیر این اداره کل اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده توسط  ۵۵ دستگاه سامانه های ثبت تردد مرکز مدیریت راه های در تیر ماه سال جاری  بیش از ۱۹  میلیون خودرو از  محورهای مواصلاتی استان البرز تردد داشتند.

وی افزود: بر همین اساس ۹  میلیون و ۸۸۶ هزار و ۳۷ خودرو وارد استان البرز شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷/۷  درصد افزایش نشان می دهد.

زندی فر بیان کرد: همچنین در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۸۰۷  هزار و ۹۷۶ خودرو از استان خارج شده که این آمار نیز نسبت به سال گذشته در این بازه زمانی ۳/۸درصد کاهش داشته است.

وی افزود: بر مبنای این اطلاعات، میزان تردد بین استانی در محورهای استان البرز نسبت به سال گذشته ۱/۷ درصد بیشتر بوده است.

زندی فر با بیان اینکه در این بازه زمانی آزادراه تهران – کرج با متوسط تردد ساعتی ۶۳۶۶ پرترددترین محور استان بودند، گفت: عمده مقاصد سفر هم استانی های البرزی  به تهران، قزوین، گیلان، مازندران و زنجان و مرکزی بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در پایان یادآور شد: در این مدت سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ۷۵/۷ کیلومتر در ساعت بوده است که ۴/۳  درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.