بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

برای آینده وطن

تین نیوز

سرزمین تاریخی ایران ،دراین برهه روزگار، ایام سختی را پشت سرمی گذارد. این واقعیت تلخ را به گواه ارتباط با جمع کثیری از فعالان اقتصادی، صاحبان صنایع و صادرکنندگان مطرح می کنم. طی هشت سال که مسئولیت خطیر ریاست اتاق بازرگانی تهران را به عنوان بزرگترین پارلمان بخش خصوصی ایران برعهده داشتم، با مسائل و مشکلات میدانی اقتصاد چه درسطح خُرد وچه کلان کشور اشنایی دارم. همچنان هم روزانه با تعداد زیادی از صاحبان صنایع ارتباط دائم دارم و گلایه های آنان را می دانم وبر صحت هایشان مهر تأیید می زنم. 

این نکته را به اظهارات و دغدغه های آنان اضافه می کنم که طی سالیان گذشته به واسطه تحریم ها و سوء مدیریت ها، اقتصاد ایران در سیاهچاله ای خطرناک گرفتار شده است. 

آثار منفی بحران اقتصادی کشور امروزدر سفره های مردم آشکار است و ادعاهای واهی مانند رشد اقتصادی موثر یا بهبود وضعیت عمومی اقتصاد به هیچ عنوان نزد صاحبان خرد ومدیران فهیم نظام اجرایی اقتصادی کشور قابل فهم و پذیرش نیست. 

متاسفانه باید اذعان کرد تحریم ها کمر اقتصاد ایران را 

شکسته و درون آن را سرشار از فساد کرده است.

در پس بروز وظهور چنین بحران های غم انگیز  ومداوم ، فرزندان این سرزمین هر روز مرزهای کشور را به سمت، رویای زندگی بهتر ترک می کنند و این  دردجان گدازی است که قلب هر ایرانی را بدرد می آورد. 

ایران امروز تنهاتر از همیشه است و اکنون باید به فکر نجات آن بود.

در حال حاضر جریانی در کشور ریشه گرفته که انزواء بین المللی، تندروی و رادیکالیسم را تبلیغ می کند. این روند و تداوم مسیرگذشته می تواند کشور را دچار آسیب های  جبران ناپذیری سازد. 

برای نجات ایران، از همه فعالان اقتصادی دعوت می کنم، روز جمعه پای صندوق رای بیایند و با انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان این مرد شریف ، راستگو، صادق و میهن دوست ،فرصت را از مدعیان فاقد صلاحیت بگیرند واجازه ندهند، کشور از دست برود و اقتصاد ایران بیش از این زمین گیر شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.