بازدید سایت : ۸۹۰۷۵
در مجمع عمومی سالیانه ضمن انتخاب بازرس، انجام شد:

◄ تصویب عملکرد هیات مدیره و گزارش های مالی سال 1402 انجمن کشتیرانی

مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران عصر یکشنبه 7 مردادماه در هتل اسپیناس برگزار شد و گزارش های مالی این انجمن و گزارش عملکرد هیات مدیره به تصویب اعضا رسید. همچنین حسن رضا صفری به عنوان بازرس انجمن در سال 1403 انتخاب شد.

تصویب عملکرد هیات مدیره و  گزارش های مالی سال 1402 انجمن کشتیرانی
تین نیوز

مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران عصر یکشنبه 7 مردادماه در هتل اسپیناس برگزار شد و گزارش های مالی این انجمن و گزارش عملکرد هیات مدیره به تصویب اعضا رسید. همچنین حسن رضا صفری به عنوان بازرس انجمن در سال 1403 انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مسعود پل مه ، دبیر انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته ایران در این مجمع و در تشریح عملکرد هیات مدیره ، با بیان این که از 1800 تشکل اقتصادی فعال در کشور، بر اساس ارزیابی که توسط وزارت صمت انجام شده، انجمن کشتیرانی حائز رتبه اول شده است، اظهار کرد: بیش از 400 جلسه داخلی و بین المللی در سال 1402 توسط انجمن با هدف توسعه کسب وکار شرکت های عضو، احقاق حقوق اعضا، ارتقاء جایگاه انجمن در نهادهای تصمیم گیر، آموزش های کاربردی، ارائه خدمات موثر، بازدید از بنادر و شرکت ها، ثبت تاریخ شفاهی کشتیرانی و ... برگزار شده است.

وی با اشاره به این که بالغ بر 34 هزار نفر در شرکت های عضو انجمن کشتیرانی اشتغال دارند، بیان کرد: در حال حاضر اعضای انجمن از 374 عضو به 396 عضو افزایش یافته است که استان های تهران، خوزستان، بوشهر بیشترین اعضا را در انجمن دارند.

پل مه افزود: راه اندازه سامانه کاریابی به منظور صلاحیت سنجی حرفه ای و علمی و آموزشی و شفاف سازی سوابق نیروی انسانی و راه اندازی پایون انجمن در نمایشگاه ها و رویدادهای حوزه دریایی و بندری، به منظور کاهش هزینه های اعضا و جذب مقامات دولتی و نمایندگان مجلس به بازدید از غرفه های اعضا در پاویون از جمله اقدامات انجمن کشتیرانی در سال گذشته بوده است.

دبیر انجمن کشتیرانی در ادامه با تصریح بر این که این انجمن فعلا و کماکان نخستین و تنها تشکل اقتصادی است که تعرفه خدمات مرتبط با کسب وکارهای اعضا را به صورت مستقل تعیین می کند، بیان کرد: معرفی نماینده در هیات های مالیاتی، راه اندازی سامانه پل به عنوان پلتفرم هماهنگی درون صنفی جهت تبادلات دبیرخانه ای، ایجاد کارگروه داخلی ارتقاء خدمات انجمن، چاپ اولین کتاب آموزشی انجمن با موضوع مقررات گمرکی واردات و صادرات، برگزاری جایزه بهره وری بایندر و ... از دیگر اقدامات انجمن در سال 1402 به شمار می آید.

به گفته پل مه، ارائه بیمه تضمین تعهدات تحویل گیرندگان کانتینر به مالکان کانتینر(طرح بیمه کانتینر)، ارائه طرح بیمه تامین تعهدات شرکت های حمل و نقل بین المللی در قبال گمرک(طرح بیمه ترانزیت)، ارائه بیمه واردات خودرو از جمله سایر اقدامات انجمن است که در این راستا در سال 1402 بالغ بر 98 هزار و 107 بیمه کانتینری و 30 هزار و 400 بیمه ترانزیت صادر شده است.

شایان ذکر است در این مجمع، گزارش عملکرد هیات مدیره، گزارش های مالی، گزارش حسابرس و گزارش بازرس انجمن قرائت شد و مورد تصویب اکثریت اعضا قرار گرفت. همچنین با برگزاری انتخابات و با رای اعضای حاضر در مجمع آقای حسن رضا صفری به عنوان بازرس انجمن در سال 1403 انتخاب(ابقا) شد. حق عضویت سالانه اعضای انجمن نیز در سال 1403 به مبلغ 40 میلیون تومان به تصویب رسید.

این خبر در حال تکمیل است ...

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.