بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ جاده های منتهی به مرز مهران برای اربعین ایمن تر می شوند

با توجه به نزدیک بودن به مسافرت های تابستانی و به منظور تسهیل تردد زائران اربعین حسینی و ارتقای ایمنی سفر آنها، طرح "ارتقای ایمنی راه های شریانی با استفاده از ظرفیت ماشین آلات راهداری" در مسیرهای منتهی به شهرستان مهران در حال اجرا است.

جاده های منتهی به مرز مهران برای اربعین ایمن تر می شوند
تین نیوز

حمیدرضا پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از ایمن سازی محور یاسوج - سی سخت خبر داد و گفت: این محور با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان ایمن سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به نزدیک بودن به مسافرت های تابستانی و سفر هموطنان از استان های همجوار به کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهر گردشگری سی سخت، عملیات نصب ۴ کیلومتر جداکننده (نیوجرسی) با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در جهت ایمن سازی این محور انجام شد.

جاده های منتهی به مرز مهران برای اربعین ایمن تر می شوند 

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهران گفت: به منظور تسهیل تردد زائران اربعین حسینی و ارتقای ایمنی سفر آنها، طرح "ارتقای ایمنی راه های شریانی با استفاده از ظرفیت ماشین آلات راهداری" در مسیرهای منتهی به شهرستان مهران در حال اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاسمی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهران، اظهار کرد: به منظور تسهیل تردد زائران اربعین حسینی و ارتقای ایمنی سفر آنها، طرح "ارتقای ایمنی راه های شریانی با استفاده از ظرفیت ماشین آلات راهداری" در مسیرهای منتهی به شهرستان مهران در حال اجرا است.

قاسمی گفت: در این طرح، اقداماتی مانند شانه سازی، اصلاح ارتفاع سطح راه با شانه راه، حذف موانع فیزیکی حاشیه جاده، اصلاح شیب شیروانی طرفین راه ها، تعمیر و مرمت گاردریل ها و علائم جاده ای، لکه گیری و سایر اقدامات و نگهداری جاری و مستمر به صورت محوری انجام می شود.

وی افزود: این پروژه راهداری به صورت رفت و برگشت و به طول 10 کیلومتر تا قبل از فرا رسیدن اربعین حسینی انجام خواهد شد.

قاسمی عنوان کرد: با توجه به حجم بالای تردد زائران اربعین حسینی در مسیرهای منتهی به مرز مهران، ارتقای ایمنی این محورها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اجرای این طرح نقش مهمی در ایمن سازی این مسیرها و تامین سفر امن و راحت برای زائران خواهد داشت.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح شاهد کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات جاده ای در مسیرهای منتهی به مهران خواهیم بود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهران گفت: این طرح به همت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام و ظرفیت ماشین آلات راهداری استان در حال اجرا است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.