بازدید سایت : ۲۹۸۸۱

◄ نماد معاملاتی گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا در بازار دوم فرابورس درج شد

گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا با نماد معاملاتی "و مپنا"، با سرمایه 2 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه 15 درصدی سهام قرار گیرد.

نماد معاملاتی گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا در بازار دوم فرابورس درج شد
تین نیوز
گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا با نماد معاملاتی "و مپنا"، با سرمایه 2 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه 15 درصدی سهام قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا ؛ شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا، بهمن ماه 1402 با موافقت هیئت پذیرش فرابورس ایران، در بازار فرابورس ایران پذیرش و در تاریخ 13 تیر 1403 با نماد « ومپنا» در گروه عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم و به عنوان دویست و نوزدهمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد تا در صف عرضه اولیه 15 درصدی سهام قرار گیرد.

عرضه اولیه این شرکت پس از ارزش گذاری سهام شرکت و بر اساس نظر سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس ایران انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش، گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا 25 خرداد سال 1395 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید و شامل هفت شرکت « نیروگاهی تولید آب و برق قشم مپنا»، « تولید انرژی های تجدیدپذیر مپنا»، « تولید برق توس مپنا»، « تولید برق سنندج مپنا»، « تولید برق عسلویه مپنا»، « تولید برق غرب کارون مپنا» و « تولید برق گناوه مپنا» و نیز « صندوق سرمایه گذاری پروژه آرمان پرند مپنا» است .

هدف از تاسیس گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا، اصلاح ساختار مالی گروه مپنا و به دنبال آن ایجاد هلدینگ نیروگاهی به منظور تمرکز بیشتر بر فعالیت آن بوده است.

مالکیت بیش از 95 درصد سهام گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا با نماد معاملاتی  « ومپنا » به گروه مپنا تعلق دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: مپنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.