بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

طرح‌های بندری استان بوشهر افتتاح ‌شد

طرح‌های بندری استان بوشهر افتتاح ‌شد
|

تین‌نیوز| مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت 12 طرح بندری در زمینه‌های مختلف با اعتبار 590 میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح ‌شد.

محمدمهدی بنچاری در آیین افتتاح طرح‌های بندری در بوشهر از افزایش ظرفیت‌های بندری در بنادر استان بوشهر خبرداد و اظهار داشت: زیرساخت‌های بندری در بوشهر افزایش می‌یابد که در این حوزه طرح‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های بندری همزمان با هفته دولت در استان بوشهر افزود: طرح بازسازی و اصلاح‌ اسکله‌های تجاری شماره 5 و 6 بندر بوشهر با سرمایه‌گذاری 110 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بنچاری با اشاره به تجهیز بندر بوشهر به دو جرثقیل دروازه‌ای گفت: دو دستگاه جرثقیل دروازه‌ای محوطه‌ای در بندر بوشهر با سرمایه‌گذاری 128 میلیارد ریال راه اندازی شد.

وی بیان کرد: این جرثقیل‌ها ظرفیت جابه‌جایی 40 تن کالا با قدرت 400 کیلووات دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افتتاح مانیتورینگ بویه‌ها در ساحل استان بوشهر خبرداد و افزود: این سیستم‌ها که با 33 میلیارد ریال راه‌اندازی شده زمینه ارتقاء ایمنی دریانوردی در استان بوشهر فراهم کرده است.
بنچاری با اشاره به اجرای طرح حفاظتی در جزیره نگین بوشهر بیان کرد: این طرح به طول دو هزار متر مربع اجرا شده که دارای سه هزار و 100 متر آرمور و سه هزار 10 متر تاج است.

وی افتتاح دوربین‌های مدار بسته در بندر گناوه را از دیگر طرح‌های هفته دولت دانست و افزود: این دوربین‌ها با سرمایه‌گذاری 22 میلیارد ریال خریداری و نصب شده که زمینه نظارت بر انبارها، محوطه‌ها و ساختمان‌های بندر گناوه افزایش می‌دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بازسازی شناورهای امداد و نجات دریایی را از دیگر طرح‌های هفته دولت در استان بوشهر دانست و گفت: در این هفته علاوه بر راه‌اندازی شناورهای امداد و نجات دریایی با 17 میلیارد ریال شناورهای غرق شده در بنادر بوشهر و دیر از آب خارج شدند.

بنچاری با اشاره به ارتقا ایمنی دریانوردی بندر بوشهر گفت: با افتتاح تجهیزات جدید با 7.5 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، خرید و نصب چهار دستگاه دوربین دید در شب ویژه شناورهای امداد و نجات دریایی با هفت میلیارد ریال اعتبار و به آب اندازی قایق نورانی با هفت میلیارد ریال ایمنی دریانوردی در استان بوشهر افزایش یافت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در این روز طرح‌های تعمیرات اساسی و زیرآبی شناورهای محرم، جاشویی، احسان و ناجی 2، شناورهای امداد و نجات سار و مراد و یدک کش هدایت سه افتتاح شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.