بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

نصب ۱۰۲ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های بوشهر

در راستای هوشمندسازی و ارتقای ایمنی، ۱۰۲ سامانه حمل ونقل هوشمند در سطح راه های این استان نصب و راه اندازی می شود.

نصب ۱۰۲ سامانه حمل و نقل هوشمند در جاده های بوشهر
تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: در راستای هوشمندسازی و ارتقای ایمنی، ۱۰۲ سامانه حمل ونقل هوشمند در سطح راه های این استان نصب و راه اندازی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه های کشور، در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت راه های استان بوشهر، با بیان این که ۱۰۲ سامانه حمل و نقل هوشمند در سطح راه های این استان نصب و راه اندازی می شود، گفت: اکنون ۱۵۲ سامانه حمل و نقل هوشمند جاده ای نظیر ترددشمار، دوربین های ثبت سرعت و نظارتی، تابلوهای متغیر و توزین در حال حرکت در راه های ارتباطی استان فعال است.

فخاران افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، ۵۲ سامانه تا شهریورماه و ۵۰ سامانه دیگر هم تا پایان سال جاری به مجموع سامانه های استان اضافه خواهد شد.

وی اظهار کرد: رویکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهره گیری از سامانه های هوشمند است که استان بوشهر به دلیل اهمیت بالای حمل ونقلی که به واسطه استقرار صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و بنادر دارد، دراین خصوص بیش ازپیش موردتوجه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ۲۰۰۰ سامانه جدید به سامانه های موجود مرکز مدیریت راه ها در محورهای مواصلاتی کشور افزوده خواهد شد و تلاش داریم از ابتدا تا انتهای جابه جایی بار و مسافر به طور هوشمند قابل رصد باشد.

گفتنی است بازدید از سامانه های هوشمند جاده ای، مرکز مدیریت راه های استان و حضور در نشست شورای اداری راهداری و حمل ونقل جاده ای از جمله برنامه های سفر یک روزه رئیس مرکز مدیریت راه های کشور به استان بوشهر بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.