بازدید سایت : ۴۱۱۲۰

انتقال اضطراری تانکر حامل گاز آمونیاک به لنگرگاه عسلویه

یک تانکر حامل گاز آمونیاک که در هنگام بارگیری در بندر پتروشیمی پارس ۲ دچار مشکل فنی شده بود به لنگرگاه عسلویه انتقال داده شد.

انتقال اضطراری تانکر حامل گاز آمونیاک به لنگرگاه عسلویه
تین نیوز

یک تانکر حامل گاز آمونیاک که در هنگام بارگیری در بندر پتروشیمی پارس ۲ دچار مشکل فنی شده بود به لنگرگاه عسلویه انتقال داده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، عمران مرادپور طیبی مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه در تشریح این خبر اظهار کرد: در جریان تماس سرشیفت مدیریت بندر پتروشیمی پارس ۲ با مرکز کنترل ترافیک دریایی عسلویه، اعلام شد در تانکر مستقر در اسکله ۱۷ هنگام بارگیری آمونیاک به دلیل نقص فنی در سیستم بارگیری، نشت قابل توجهی رخ داده و باید شناور تانکر از اسکله به به لنگرگاه است.

مرادپور طیبی بیان کرد: با اعلام وضعیت اضطراری، کمیته ایمنی مدیریت بنادر و دریانوردی عسلویه به سرعت تشکیل شد و کارشناسان دریایی این مدیریت، تمهیدات لازم برای انتقال و جداسازی تانکر به لنگرگاه عسلویه را پیشنهاد دادند.

وی تصریح کرد: با توجه به خطرات ایمنی آمونیاک و بخارات آن، تمام نکات ایمنی با استفاده از تجهیزات ایمنی فردی و راه های موجود برای جداسازی تانکر توسط دو یدک کش بررسی شد.

مرادپور طیبی ادامه داد: پس از درخواست مدیریت بندر پتروشیمی، عملیات جداسازی انجام و تانکر مذکور در شرایط ایمن به لنگرگاه منتقل شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر، طبق اظهارات فرمانده تانکر، شرایط ایمن و تحت کنترل است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.