بازدید سایت : ۳۶۵۶۹

ساماندهی جاده مرگ در جنوب بوشهر

جاده ساحلی جنوب استان بوشهر در مسیر بردخون تا بندر دیر به جاده مرگ معروف است و طی چند سال گذشته تعداد زیادی از افراد جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده اند.

ساماندهی جاده مرگ در جنوب بوشهر
تین نیوز

جاده ساحلی جنوب استان بوشهر در مسیر بردخون تا بندر دیر به جاده مرگ معروف است و طی چند سال گذشته تعداد زیادی از افراد جان خود را در حوادث رانندگی از دست داده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، یونس باربرز فرماندار دیر با اشاره به برنامه ریزی برای ایمن سازی محور دیر به بردخون اظهار کرد: با پیگیری مکرر و نامه نگاری زیاد، توانستیم اعتبار 110 میلیارد تومان از محل های تملک دارایی استانی، شهرستانی و ملی برای ایمن کردن این محور مواصلاتی تخصیص دهیم.

باربرز اضافه کرد: در این مسیر از سمت بردخون به طول 5 کیلومتر تعریض و ایمن سازی شده است و از سمت دیر توسط شرکت های پیرامون مستقر در مسیر جاده 10کیلومتر ایمن سازی شده، اما هنوز 50 کیلومتر آن نیاز به ترمیم و تعریض دارد.

وی  افزود: این مسیر ساحلی به دلیل جاذبه های طبیعی و گردشگری و استقرار صنایع و شرکت ها و روستاها و شهرها و مسافت کوتاه تر نسبت به دیگر مسیرهای جاده ای دارای بار ترافیکی بالاست که تعریض و شانه سازی این مسیر 60 کیلومتری با توجه به حوادث ناگوار و تلفات جانی و مالی سال های قبل در دستور کار مدیریت شهرستان قرار گرفته است، اما به دلایلی هنوز عملیات اجرایی مسیرهای باقیمانده، آغاز نشده است که از مسئولان درخواست می شود که هر چه سریع تر اعتبارات مد نظر جذب و پیمانکار شروع به کار کند.

 جاده دیر به سمت بردخون به مسافت 60 کیلومتر است که ادامه آن تا مرکز استان بوشهر از روستاها و شهرهای ساحلی شهرستان های دشتی و تنگستان نیز عبور می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.