بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

الجزیره: هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ دارای کیفیت لازم نیست

الجزیره: هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ دارای کیفیت لازم نیست

تین نیوز | گزارشگر شبکه الجزیره گفت: شرکت بوئینگ در تولید هواپیمای 787 سهل انگاری کرده و این هواپیما دارای کیفیت لازم نیست.

ویل جوردان در این خصوص گزارش داد: یکی از کارخانه های تولید هواپیمای بوئینگ در شهر چارلستون واقع در ایالت کارولینای جنوبی قرار دارد. هواپیمای بوئینگ 787 یکی از تولیدات متمایز این شرکت است که به dream liner ( عشق پرواز) مشهور است اما از 15 کارمند این شرکت هواپیماسازی ده نفر اعلام کرده اند که حاضر به سوار شدن بر این هواپیما نیستند. آنها می گویند این هواپیما کیفیت لازم را ندارد.

یکی از مهندسان سابق بوئینگ در مصاحبه با خبرنگار الجزیره گفت: این هواپیما مانند یک کوه یخی است و در تولید آن نقص هایی وجود دارد که نادیده گرفته می شوند.

الجزیره افزود: منابع آگاه اعلام کرده اند کسانی که در شرکت تولیدی بوئینگ 787 مشغول به کار هستند افراد حرفه ای نیستند و برخی از آنها معتاد به مواد مخدرند. گروه خبری الجزیره طی یکسال گذشته دیدار و مصاحبه هایی با مکانیک ها و مهندسان سابق داشته است که طی آن به اسنادی مربوط به سال 2010 دست یافته است. بر اساس این اسناد، شرکت بوئینگ در مورد درخواست ها برای بالا بردن کیفیت بی توجه بوده است و این در حالی است که شرکت بوئینگ بی توجهی به کیفیت هواپیمای 787 را رد می کند.

سینسیا کول رییس سابق اتحادیه مهندسان بوئینگ هم می گوید حاضر نیست با این هواپیما سفر کند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حمید

    ما فکر می کگردیم تنها در ایران کارکنان زیراب تولیدات را می زنند ولی حالا می بینیم که در آمریکا هو زیراب بوئینگ ۷۸۷ را زدند. منتظر نظرات کارکنان ایرباس هستیم تا در خصوص مدل ۳۸۰ اظهار نظر کنند