افزایش دو برابری ناوگان «شاتل تاکسی» در تهران تا ۲۲ بهمن/ اعلام مسیرهای جدید شاتل سرویس
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از افزایش دوبرابری ناوگان «شاتل تاکسی» تا ۲۲ بهمن خبر داد.
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از افزایش دوبرابری ناوگان «شاتل تاکسی» تا ۲۲ بهمن خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شادی مالکی در مورد آخرین وضعیت افزایش ناوگان «شاتل تاکسی»، گفت: شاتل تاکسی از آبان ماه سالجاری فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کرد؛ ولی تعداد خودرو و سرویس محدود بوده، بهگونهای که با ۵۰ سرویس، کار خود را آغاز و تنها ۶۰ مسیر را پوشش داده است؛ اما طی هفتههای اخیر تمام تمرکز خود را بر ارتقاء سرویسهای شاتل تاکسی متمرکز کردیم.
اعلام آمادگی تاکسیرانی پایتخت برای فعالیت «شاتل تاکسی» در شهرهای اقماری استان تهران
وی با بیان اینکه در حال حاضر شاتل تاکسی در ۹۰ مسیر خدمات ارائه میدهد، اظهار کرد: طی چند روز آینده تا ۲۲ بهمن ماه تعداد خودروهای ون در طرح شاتل را به دو برابر ارتقاء میدهیم؛ یعنی تعداد خودروهای ون فعال در طرح شاتل به ۱۰۰ دستگاه میرسد که ۳۰۰ سرویس را پوشش خواهد داد و تا پایان اسفندماه نیز تعداد ونهای فعال به ۱۹۲ دستگاه خواهد رسید و این در حالیست که ۱۰۰ خودروی برقی نیز به ناوگان خدمات دهی اضافه خواهند شد و شاهد افزایش چند برابری خودروهای «طرح شاتل سرویس» خواهیم بود.
مالکی با بیان اینکه شاتل تاکسی کار خود را از پایانه ونک که پرازدحام بوده و تقریبا به سراسر شهر تهران خط سرویس دهی دارد آغاز کرد، گفت: در نظر داریم بعد از افزایش تعداد ناوگان شاتل، تعداد مسیرها را اضافه کنیم و به زودی ۱۰۰ دستگاه خودرو به طرح شاتل اضافه خواهند شد و به عبارتی خودروی سواری نیز در کنار ون ها خواهیم داشت.
وی در مورد مسیرهای فعالیت شاتل سرویسها با تأکید بر اینکه این طرح در پایانه ونک فعلا فعال است، بیان کرد: صبحها از مبدأ شهرک اکباتان ، آزادی، سازمان آب، میدان المپیک، دریاچه چیتگر، بلوار فردوس غربی، تهرانسر، میدان شاهد تهرانپارس، فلکه های اول، دوم و سوم تهرانپارس، کمیل، میدان رسالت، صادقیه، میدان توحید، میدان جمهوری، میدان مادر، میدان کتاب، متروی میرداماد، میدان کاج، پل نصر، هفت تیر، سیدخندان، پایانه مسافربری شهید باقری به مقصد میدان ونک سرویس دهی داریم.
مالکی گفت: در هنگام عصر هم سرویسهای شاتل با مبدأ میدان ونک به مقصد شهرک اکباتان، آزادی، سازمان آب، میدان المپیک، دریاچه چیتگر، بلوار فردوس غربی، تهرانسر، میدان شاهد تهرانپارس،فلکه های اول، دوم و سوم تهرانپارس، کمیل، میدان رسالت، صادقیه، میدان توحید، میدان جمهوری، میدان مادر، میدان کتاب، متروی میرداماد، میدان کاج، پل نصر، هفت تیر، سیدخندان و پایانه مسافربری شهید باقری سرویس دهی داریم.
وی در مورد مسیرهای جدید سرویس شاتل نیز با بیان اینکه مسیر ترمینال جنوب- مشیریه، ترمینال جنوب- مسعودیه، ملاصدرا- شهر قدس، شهران - نیروی دریایی، میدان آزادی- شهر قدس، آزادی -ملاصدرا، آزادی- میدان کاج، میدان هفت تیر- نوبنیاد، هفت تیر - میدان جمهوری و میدان جهاد- چهارراه یافت آباد از مسیرهای جدید هستند، تأکید کرد: بر اساس برنامهریزیها سرویس شاتل تاکسی در مسیرهایی همچون سینا دارو - میدان حر، میدان خراسان _ میدان بهمن، سازمان آب – تجریش و متروی صادقیه - میدان دانشگاه نیز بعد از افزایش ناوگان، سرویس دهی خواهند داشت.
به گزارش ایسنا، پروژه «شاتل سرویس یا شاتل تاکسی»، یکی از خدمات جدید مدیریت شهری تهران در حوزه حملونقل عمومی با بهرهگیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات است که بر اساس آن با استفاده از ظرفیت ونها، جابهجایی شهروندان به شکل نوین میسر میشود؛ شاتل سرویس به شهروندان امکان میدهد با اطمینان از در دسترس بودن تاکسی، برای زمان سفر خود برنامهریزی کنند بگونهای که با استفاده از اپلیکیشن موبایل و بستر وب، امکان خرید بلیت آنلاین و اعتباری در مسیرهای مختلف تعریف شده و پرداخت از طریق درگاه اینترنتی یا کیف پول شهروندی امکانپذیر خواهد بود و مسافر پس از خرید بلیت به ایستگاه تعریف شده مراجعه کرده و با ارائه QR کد به راننده، سفر را آغاز میکند و راننده نیز با اسکن بلیت و زدن پایان سفر در اپلیکیشن موبایل مبالغ را دریافت میکند.
با توجه به اینکه حقوق بهمن ماه شاتل تاکسی تا این تاریخ یعنی هفدهم اسفندماه سال چهارصدودو پرداخت نشده حالا حقوق اسفند و عیدی جای خود دارد رانندگان شاتل تاکسی چگونه باید جواب همسر و فرزندان خود را بدهند آیا این مسئله موجب استرس رانندگان و پایین آمدن کیفیت کار آنان نمیشود آیا این مسئله جز ناکارآمدی مدیر این گروه است واقعا باید به حال این رانندگان تاسف خورد که حتی اکثرشان توانایی دادن اجاره خانه خودرا به موقع ندارند و اصلا برای مدیران این مسئله اهمیت خاصی ندارد و حتی یکی از مدیران به نام آقای حسن زاده شخصا به بنده عنوان کردند مشکل ما نیست و در مراحل بعدی حتی حاضر به دادن جواب تلفن رانندگانشان نشدند جای تاسف دارد مردم بدانند که وقتی دولت چنین خدمتی را به مردم ارائه میدهد مدیرانی بی کفایت آن را به چالش میکشند برایم مهم نیست بخاطر این حرفها اخراجم کنند چون حقیقت را گفتم ش ن
خوب با این شرایط نظرات و ادعاهای واقعی که بر خلاف منافع شما و شاتل سرویس است منتشر نمیشود من تمام مدعیاتم را مستند اثبات میکنم آیا شما تحقیق میکنید و آنها را منتشر میکنید معلوم است که نمیکنید چون صداقت با مردم ندارید دست اندرکاران محترم تاریخ هفدهم اسفند است هنوز حقوق بهمن ماه این شرکت برای من راننده و خیلی رانندگان دیگر واریز نشده شرمنده همسر وفرزندانمان هستیم حقوق اسفند و عیدی و سنوات چه میشود همه اش برای سال بعد مگر نه اینکه قوانین چیز دیگریست مدیر آقای حسن زاده میگوید مشکل ما نیست دست شما خالیست و دیگر جواب هم نمیدهد این کجاش کذبه یا توهینه یا عدم واقعیت