بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

سرعت تکمیل پروژه های شهری افزایش می یابد

با برنامه ریزی و پیگیری های صورت گرفته سرعت اجرای پروژه های شهری در پایتخت افزایش می یابد.

سرعت تکمیل پروژه های شهری افزایش می یابد
تین نیوز

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: با برنامه ریزی و پیگیری های صورت گرفته سرعت اجرای پروژه های شهری در پایتخت افزایش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، لطف الله فروزنده معاون شهردار تهران در بازدید از پروژه فتح و چهار پروژه در حال ساخت در منطقه ۹ و ۱۰، از زحمات مهندسین و کادر عملیاتی تقدیر کرد و افزود: با تأمین مالی مناسبی که در دوره ششم مدیریت شهری انجام گرفت بسیاری از پروژه های راکد سنوات قبلی تعیین تکلیف
و پروژه های زیرساختی جدید تعریف شد که امروز شاهد افتتاح بسیاری از آن ها هستیم.

فروزنده معاون مالی شهردار در ادامه گفت: نهضتی که در توسعه امکانات رفاهی، آسفالت ریزی، حمل و نقل عمومی، برقی سازی، مولدسازی و جلوگیری از خام فروشی، مشارکت مردم در مدیریت شهری و ... شکل گرفته بی نظیر است و در هیچ دوره ای از مدیریت شهری نمی توان مشابه آن را با این ابعاد و گستردگی مشاهده کرد.

وی در ادامه، ضمن بازدید از عملیات شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) در جریان آخرین پیشرفت های آن قرار گرفت و با اشاره به اهمیت تکمیل تمام پروژه های شهری طبق زمانبندی صورت گرفته گفت: پروژه های در حال ساخت مستمراً مورد پایش قرار می گیرد تا براساس پیشرفت های صورت گرفته تامین اعتبار انجام شود و مدیریت بهینه منابع را داشته باشیم.

وی در انتهای جلسه و با حضورآقایان، حق بین معاون فنی و عمرانی، مرتضوی شهردار منطقه ۹، اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰، مختاری مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات، صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران، سوداگر مدیر حوزه معاونت مالی، حامدی زاده مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهر و مدیران ارشد قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)، مسائل  مربوط به تامین مالی، معارضین پروژه، تامین مصالح را مورد  بررسی قرارداد و افزود: بنا بر این است که تمام پروژه های کلان شهری با رویکرد تسریع در بهره مندی مردم از آن با سرعت تکمیل و در کوتاه ترین زمان برای بهره برداری در اختیار عموم شهروندان قرار گیرد.

معاون مالی شهردار همچنین از بوستان عزیز، مرکز پسماند منطقه ۱۰ واقع در سه راه آذری و پارکینگ طبقاتی گلستانی نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.