بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

۳ ایستگاه مترو افتتاح می‌ شود

​به زودی سه ایستگاه مترو در منطقه ۷ به بهره برداری خواهد رسید.

۳ ایستگاه مترو افتتاح می‌ شود
تین نیوز

​به زودی سه ایستگاه مترو در منطقه ۷ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، نصراله آبادیان؛ شهردار منطقه 7 اظهار کرد: این منطقه 2.5 درصد مساحت شهر تهران را در بر می گیرد و نهادهای مختلف در این منطقه مستقر هستند و منطقه دارای اماکن شاخص فرهنگی مانند مصلای امام خمینی(ره) است، همچنین خطوط یک، دو، سه، چهار و 6 مترو از این منطقه عبور می کنند و در مطالعات طراحی خط 10 مترو نیز این منطقه دارای سهم است.

آغاز بهره برداری از ورودی جدید ایستگاه مترو تئاتر شهر؛ بزودی

وی با اشاره به پیشرفت 94درصدی عملیات احداث ورودی دوم ایستگاه متروی سهروردی گفت: در زمان حاضر این ایستگاه نیاز به احداث دو پله برقی دارد و با افتتاح این ورودی، دسترسی مسافران از محدوده شمالی خیابان شهید بهشتی به ایستگاه سهروردی تسهیل خواهد شد.

شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: اصولاً احداث ورودی های دوم مترو از دو جنبه افزایش ایمنی تردد مسافران در مواقع اضطراری و همچنین ایجاد فرصت انتخاب بیشتر برای استفاده کنندگان از مترو صورت می پذیرد. ورودی شمالی ایستگاه سهروردی از حیث دسترسی راحت تر همشهریان از بخش های شمالی خیابان شهید بهشتی (محدوده خیابان های سهروردی و شهید یوسفی) به این ایستگاه حائز اهمیت است و یک اتفاق حمل ونقلی مثبت برای ساکنان ناحیه 4 منطقه 7 به حساب می آید.

وی با تأکید بر اینکه اجرای خط 3 و 6 مترو و تکمیل دسترسی های این خطوط در ایستگاه های بهار شیراز و سپاه و ورودی دوم ایستگاه های سهروردی در اولویت های منطقه قرار دارد، ابراز کرد: یکی از ورودی های ایستگاه بهار شیراز سال گذشته افتتاح شد و خروجی دوم آن و ایستگاه سرباز نیز در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.