بازدید سایت : ۸۳۱۱۷

همکاری شرکت بازآفرینی، شهرداری تهران و وزارت نفت برای محرومیت زدایی در پایتخت

شرکت بازآفرینی شهری ایران و سازمان نوسازی شهرداری تهران با هدف افزایش همکاری های مشترک و به منظور محرومیت زدایی و بازآفرینی شهر تهران از محل مسئولیت پذیری اجتماعی وزارت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

همکاری شرکت بازآفرینی، شهرداری تهران و وزارت نفت برای محرومیت زدایی در پایتخت
تین نیوز

شرکت بازآفرینی شهری ایران و سازمان نوسازی شهرداری تهران با هدف افزایش همکاری های مشترک و با هدف جذب اعتبارات سفرهای استانی رییس جمهور شهید و به منظور محرومیت زدایی در محدوده های هدف بازآفرینی شهر تهران از محل مسئولیت پذیری اجتماعی وزارت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شرکت بازآفرینی شهری ایران و سازمان نوسازی شهرداری تهران در راستای افزایش همکاری های مشترک و با هدف جذب اعتبارات سفرهای استانی رییس جمهور شهید و به منظور محرومیت زدایی در محدوده های هدف بازآفرینی شهر تهران از محل مسئولیت پذیری اجتماعی وزارت نفت تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

موضوع این تفاهم نامه که بین وزارت راه و شهرسازی با نمایندگی شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران با نمایندگی سازمان نوسازی شهر تهران منعقد شد، همکاری مشترک با هدف جذب اعتبارات سفر استانی در راستای محرومیت زدایی در محدوده های هدف بازآفرینی شهر تهران جهت انجام اقدامات نوسازی و تامین خدمات روبنایی شهری از محل مسئولیت پذیری اجتماعی وزارت نفت عنوان شده است.

همچنین هدف از این تفاهم نامه که به امضای محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران رسید، همکاری در زمینه اجرای طرح های بازآفرینی شهری با اولویت تامین خدمات و بهسازی و نوسازی زیرساخت ها و نیز تامین اعتبارات دولتی برای طرح های محرومیت زدایی است.

گفتنی است، معرفی طرح اجرایی متناسب با شرایط مصوبات به شرکت بازآفرینی شهری ایران و ارایه کلیه مستندات مربوطه اعم از قرارداد و صورت وضعیت پیمانکار پروژه از جمله تعهدات سازمان نوسازی در این تفاهم نامه به شمار می رود.

همچنین مقرر شده است به منظور پیگیری اجرای مفاد این تفاهم نامه کمیته ای متشکل از نماینده شرکت بازآفرینی و نماینده سازمان نوسازی تشکیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.