بازدید سایت : ۸۹۰۷۵

نماینده مجلس: واردات خودرو برقی باید در چارچوب درست انجام شود

پایتخت نیازمند یک نظم شهری مناسب است و ابتدا باید مهندسی شهر را بازنویسی کنیم.

نماینده مجلس: واردات خودرو برقی باید در چارچوب درست انجام شود
تین نیوز

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخالف واردات خودرو برقی نیستم و این واردات باید در چارچوب درست انجام شود، گفت: پایتخت نیازمند یک نظم شهری مناسب است و ابتدا باید مهندسی شهر را بازنویسی کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ابوالفضل ظهره وند اظهار کرد: تهران باید به شهری پاک، عاری از آلودگی و هوشمند تبدیل شود و این موضوع باید از یک بخش شروع شود.

ظهره وند در مجلس شورای اسلامی درباره ورود خودروهای برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت افزود: واردات ابن نوع خودروها باید در یک چارچوب درست و با بررسی همه جوانب امر انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه با ورود خودروهای برقی به ناوگان حمل و نقل مخالف نیستم، اضافه کرد: تهران نیازمند یک نظم شهری مناسب است که ابتدا باید مهندسی شهر را بازنویسی کنیم.

وی با اشاره به وضعیت تاکسی و مسافر در سطح شهر تهران ادامه داد: باید نسبت تاکسی ها و خودروهای سواری در این کلانشهر به شکل متوازن تعیین شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اقدامات لازم برای حمایت از رانندگان تاکسی برای تبدیل تاکسی های فرسوده به برقی، گفت: در مجلس از حقوق تاکسیرانان دفاع می کنیم البته با دادن یارانه مخالفم و معتقدم باید راهکاری اتخاذ شود تا رانندگان به راحتی و بدون دغدغه قادر به تبدیل تاکسی های خود به برقی باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.