بازدید سایت : ۴۴۹۵۱

برنامه ریزی های راهبردی جهت بافت فرسوده در پایتخت

علت عمده این اقدام ارائه مشوق های نوسازی بافت فرسوده بوده چرا که مدیریت شهری ششم بر نوسازی و ایمن سازی شهر تهران و توجه به مناطق محروم تاکید ویژه ای دارد.

برنامه ریزی های راهبردی جهت بافت فرسوده در پایتخت
تین نیوز

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از افزایش صدور حدود چهار هزار پروانه ساختمانی در مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت: علت عمده این اقدام ارائه مشوق های نوسازی بافت فرسوده بوده چرا که مدیریت شهری ششم بر نوسازی و ایمن سازی شهر تهران و توجه به مناطق محروم تاکید ویژه ای دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، لطف الله فروزنده با تاکید بر ساماندهی بافت فرسوده در دوره مدیریت کنونی اظهار کرد: در حال حاضر از ۷۰ هزار هکتار مساحت تهران، چهار هزار هکتار در بافت فرسوده قرار دارد که این مقدار تا قبل از مدیریت شهری فعلی، تقریبا قفل بود ولی با اقداماتی که در کمیسیون ماده پنج صورت گرفت، شاهد ساماندهی بافت فرسوده در پایتخت هستیم.

فروزنده ادامه داد: علاوه بر این در زمینه زباله سوز، ساخت هتل، ساخت مسکن صنعتی، شهربازی، ورزشگاه و یک مرکز بین المللی تجاری مذاکرات بسیار مناسبی با سرمایه گذاران خارجی انجام شده و تمامی این موارد در حال نهایی شدن است.

وی افزود: همچنین برپایی رویدادهای فرهنگی در پایتخت مانند غدیر، ماه مبارک رمضان، جشن امام رضایی ها، ساماندهی دستفروشان و زیباسازی شهر علاوه بر اینکه با استقبال بی نظیر شهروندان مواجه شد در راستای ایجاد نشاط و شادابی و امید در دل شهروندان پایتخت صورت گرفت.

فروزنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت بدهی های شهرداری تهران یادآور شد: عمده این بدهی ها مربوط به سنوات گذشته بود که سال ها بر زمین مانده بود هر چه ما بتوانیم این بدهی را باز پرداخت کنیم در حقیقت قدرت شهرداری را افزایش داده ایم.

وی اضافه کرد: عزم جدی شهردار تهران این است و بر همین اساس اولویت ها را با معاونین در چارچوب بودجه مشخص کردند، که امسال بودجه ۱۵۰ همتی را محقق کنیم که این یک تحولی است، بودجه ای که در سال گذشته نزدیک ۷۰ همت بود با متمم به ۱۰۴ همت رساندیم.

معاون شهردار تهران با تاکید بر ایجاد فضای همدلی، صمیمیت در حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: تعلق سازمانی، وفاداری، داشتن روحیه تلاش و کوشش، خلاقیت و نوآوری و ارزیابی به عنوان مهمترین ویژگی و شاخص های مدیران بویژه در معاونت مالی مطرح است و بایستی تلاش کنیم از فرصت باقی مانده در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در پایتخت گام های رو به جلو برداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.