بازدید سایت : ۴۴۹۵۱

پیشرفت عملیات عمرانی همزمان در ۳ ایستگاه مترو

۳ ایستگاه مترو نجات اللهی، سرباز و میدان خراسان در حال پیشرفت عملیاتی است.

پیشرفت عملیات عمرانی همزمان در ۳ ایستگاه مترو
تین نیوز

مجری خط ۶ مترو تهران گفت : ۳ ایستگاه مترو نجات اللهی، سرباز و میدان خراسان در حال پیشرفت عملیاتی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، عباس فتحعلی پور مجری خط ۶ مترو تهران در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی تجهیزاتی این خط گفت: در حال حاضر مشغول تکمیل ۳ ایستگاه میدان خراسان، سرباز و استاد نجات اللهی بوده و عملیات اجرایی مربوط به این ایستگاه ها به طور همزمان دنبال می شود. عملیات عمرانی ایستگاههای مورد اشاره از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و میانگین پیشرفت اقدامات ساختمانی تجهیزاتی آنها به حدود ۶۱ درصد می رسد. پیش بینی می شود با تأمین به موقع منابع مالی مورد نیاز در یکی دو ماه آینده، بتوانیم این ۳ ایستگاه را طی نیمه دوم سال جاری تقدیم شهروندان کنیم.

فتحعلی پور در ادامه به موضوع تلاش برای اتمام پروژه ساخت، تجهیز و راه اندازی پست برق شمالی این خط اشاره کرد و افزود: یکی از الزامات بهره برداری ایمن و مطمئن از ایستگاههای باقی مانده خط ۶ و همچنین ۵ ایستگاه بخش توسعه جنوبی آن، افزایش پست های برق مستقل این خط است و در همین راستا پیگیری های لازم به منظور تأمین منابع مالی برای تکمیل پست برق شمالی خط ۶ به طور جدی ادامه دارد.

وی در پایان صحبت های خود، اولویت های خط ۶ در ماه های پیش رو و همچنین نیمه نخست سال ۱۴۰۴ را، ادامه عملیات عمرانی پایانه دولت آباد و نیز راه اندازی برخی ایستگاههای بخش توسعه جنوبی خط ۶ عنوان کرد.

گفتنی است؛ خط ۶ مترو تهران در حال حاضر با ۲۳ ایستگاه در حال خدمت رسانی به شهروندان است. در مورد ۳ ایستگاه استاد نجات اللهی، سرباز و میدان خراسان نیز شایان ذکر است سکوی پیاده و سوار شدن مسافر در تمام این ایستگاه ها کامل شده و عمدتاً احداث سالن بلیت فروشی، پله های تقسیم مسافر، ورودی ایستگاه از سطح خیابان (کیوسک) و تجهیز ایستگاه ها باقی مانده است.

ایستگاه مترو 1

ایستگاه مترو 2

ایستگاه مترو 3

ایستگاه مترو 4

ایستگاه مترو 5

ایستگاه مترو

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.