بازدید سایت : ۴۴۹۵۱

نرم افزار هوشمند HSE در شهر تهران راه اندازی می شود

نخستین جلسه بررسی راه اندازی نرم افزار جامع HSE شهر تهران با حضور تمامی نمایندگان HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران در مناطق 22 گانه، سازمان ها، شرکت ها و واحدهای ستادی برگزار شد.

نرم افزار هوشمند HSE در شهر تهران راه اندازی می شود
تین نیوز

سرپرست دبیرخانه HSE شهر تهران اعلام کرد که نرم افزار جامع HSE در راستای هوشمندسازی این حوزه و با هدف یکپارچه سازی فرایندهای پایش، ممیزی، ارزشیابی عملکرد، بازرسی، مدیریت حوادث، مدیریت ریسک، کنترل و رفع خطرات و عدم انطباق های شناسایی شده در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران راه اندازی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سجاد موسوی با اعلام این خبر گفت: نخستین جلسه بررسی راه اندازی نرم افزار جامع HSE شهر تهران با حضور تمامی نمایندگان HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران در مناطق 22 گانه، سازمان ها، شرکت ها و واحدهای ستادی برگزار شد.

موسوی ادامه داد: این نرم افزار با اختصاص صحیح و منطقی منابع، بهبود عملکرد سازمان،  بهبود رضایت ذینفعان و کاهش پیچیدگی و سردرگمی باعث ایجاد تصویری بهتر از HSE خواهد شد. لذا از طریق فراخوان عمومی شرکت مشاور انتخاب شده و به دلیل دریافت نظرات ذینفعان این پروژه از همه مدیران HSE واحدهای تابعه شهرداری تهران دعوت به عمل آمد و تمامی نظرات و پیشنهادات احصاء شد . خروجی این پروژه مدیریت مطلوب تر و جامع HSE  است که منجر به استراتژی کاهش حوادث و ایمن کردن شهر تهران خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تمامی واحدهای تابعه شهرداری تهران پیشنهادات خود را به دبیرخانه ارسال کنند و همکاری لازم را داشته باشند. همچنین جلسات دوره ای با حضور واحدهای تابعه شهرداری تهران برگزار می شود و یکپارچه سازی فعالیت های HSE در شهرداری تهران بدین صورت انجام خواهد پذیرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.