شکایات مربوط به پروازهای اربعین ۲۴ ساعته پیگیری می شود
فرایند فروش بلیت هواپیما برای سفر اربعین رصد می شود و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران گفت: فرایند فروش بلیت هواپیما برای سفر اربعین رصد می شود و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسین سالاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران در حاشیه مراسم آغاز پروازهای اربعین درجمع خبرنگاران گفت: با هر ایرلاین یا آژانسی که بخواهد از زائری با موضوع بلیت اربعین سوءاستفاده کند برخورد خواهیم کرد و حتما تعلیق می شود.
سالاری افزود: به فروشندگان بلیت اعلام کردیم که باید فرایند فروش بلیت را رصد کنند و مردم هم باید هوشیار باشند تا از هرجایی بلیت خریداری نکنند.
وی با تاکید بر اینکه بلیت های گران از سوی واسطه ها خریداری شده است، اظهار کرد: از مردم درخواست داریم بلیت اربعین را به طور مستقیم از ایرلاین ها خریداری کنند.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (فرودگاه) تهران درمورد فروش پلکانی بلیت اربعین، گفت: عرضه بلیت به این دلیل به صورت پلکانی است که دسترسی به بلیت عادلانه باشد.
سالاری درباره مدت زمان رسیدگی به شکایات مردمی گفت: اگر اطلاعات با مستندات و مدارک موثق ارائه شود در ٢۴ ساعته پیگیری می شود و فروشنده بلیت گران را تعلیق می کنیم.
وی با اشاره به اینکه تقاضا بسیار بالا و عرضه محدود است، گفت: سهمیه ارگان های دولتی هم محدود است و قرار نیست عرضه سهمیه ها عدد بالایی باشد.