بازدید سایت : ۲۴۵۴۶

صدور بیش از ۲۲ هزار گذرنامه بین المللی و زیارتی برای شهروندان غرب تهران

صدور بیش از ۲۲ هزار گذرنامه بین المللی و زیارتی برای شهروندان و مراجعان این منطقه طی یک ماه گذشته

صدور بیش از ۲۲ هزار گذرنامه بین المللی و زیارتی برای شهروندان غرب تهران
تین نیوز

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به فعالیت شبانه روزی و خدمات مضاعف اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس، از صدور بیش از ۲۲ هزار گذرنامه بین المللی و زیارتی برای شهروندان و مراجعان این منطقه طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پلیس، سردار کیومرث عزیزی با بیان این که پلیس ضمن بهره گیری از تجربیات سنوات گذشته به منظور تسهیل و تسریع در تردد زائران عزیز در اربعین حسینی تمهیدات لازم را اندیشیده است، اظهار داشت: همکاران پرتلاش در انتظامی غرب استان تهران، همه همت خودشان را به کار بستند تا فرایند صدور گذرنامه به کمترین زمان ممکن و راحت ترین نحو انجام شود.

عزیزی افزود: کارکنان پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در اداره مهاجرت و گذرنامه با فعالیت جهادی، شبانه روزی و خدمات مضاعف خود سعی دارند روند خدمات رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مراجعان را سرعت داده وخدمات رسانی خوبی به شهروندان و مراجعان داشته باشند.

وی تصریح کرد: از ابتدای مردادماه سال جاری ۱۸هزار و ۴۶۵ فقره گذرنامه بین المللی و ۳ هزار و ۶۴۶ گذرنامه زیارتی اربعین برای مراجعان و شهروندان صادر شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اعلام داشت: فارغ از مراجعه حضوری شهروندان و اخذ خدمات انتظامی، روزانه بین ۳۰۰ الی۴۰۰ نفر از شهروندان ساکن در غرب استان تهران از طریق اپلیکیشن"پلیس من" درخواست گذرنامه زیارتی اربعین حسینی را به صورت غیرحضوری و مجازی انجام می دهند.

سردار عزیزی بیان داشت: از ابتدای مرداد ماه اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس غرب استان تهران به ۱۵هزار و۸۲۷ شهروند مراجعه کننده به پلیس امنیت عمومی، خدمات انتظامی ارائه داده و مشاوره ها و راهنمائی های لازم در این زمینه انجام گرفته و در یک ماه گذشته، به بیش از ۳هزار و۶۰۰ نفر از شهروندان مراجع که دارای مشکل مغایرت اطلاعات هویتی داشتند خدمات ارائه شده و نسبت به رفع نقص اقدام شده است.

وی ضمن توصیه به متقاضیان برای بهره گیری از برنامه کاربردی پلیس من اظهار داشت: در این صورت نیازی به مراجعه حضوری نیست و چه بسا درخواست هایی که از طریق این برنامه، اقدام شود با سرعت بیشتری چاپ و ارسال می گردد.

سردار عزیزی با بیان این که در روزهای اخیر، شاهد افزایش جمعیت در مراکز گذرنامه و همچنین افزایش درخواست ها از طریق برنامه کاربردی "پلیس من" هستیم، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز و مراجعان اطمینان خاطر داشته باشند خدمت گزارانشان در پلیس امنیت عمومی به صورت جهادی و شبانه روزی سعی بر ارائه بهترین خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را خواهند داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.