بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

مطالعات پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه اندیشه ملارد در حال انجام است

مطالعات پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه اندیشه ملارد در حال انجام است

تین‌نیوز| رئیس کمیسیون عمران وشهرسازی شورای شهر ملارد گفت: مطالعات پروژه تقاطع غیر هم سطحِ سه راه اندیشه در حال انجام است و تلاش می کنیم زمینه لازم را برای کلنگ زنی آن در سال جاری فراهم کنیم.


محبوب اکبری با اشاره به تلاش مدیریت شهری ملارد برای تسهیل روند تردد در این شهر پرجمعیت اظهار داشت:یکی از طرح های بسیار برجسته و حساس که لزوم بهره برداری از آن در این منطقه احساس می شود به پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه اندیشه باز می گردد.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد:بدون تردید با بهره برداری از این پروژه، گره های ترافیکی و دشواری های مسیر تردد در محدوده سه راه اندیشه و بلوار مارلیک مرتفع خواهد شد.

وی افزود:اعتبارات این پروژه عظیم، ۱۷ میلیارد تومان برآورد می شود که البته در بودجه سال جاری لحاظ نشده است.
اکبری گفت:علیرغم عدم تعریف اجرای طرح در سال جاری با عنایت به نیازی که احساس می شود، تلاش می کنیم در صورت امکان با بستر سازی مناسب، زمینه لازم را برای کلنگ زنی آن عملیاتی کنیم.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر ملارد گفت:رایزنی های مطلوب و قابل توجهی دراین خصوص در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با جمع بندی که در نهایت لحاظ می شود، امکان آغاز این طرح در سال جاری میسر شود.

وی افزود:مطالعات طرح در حال انجام است و عزم ما بر این است که اجرای آن را به صورت تهاتری عملیاتی کنیم.
اکبری عنوان کرد:در صورت حصول زمینه لازم برای عملیاتی شدن پروژه، این طرح در قالب متممی در مصوبات شورای اسلامی شهر ملارد لحاظ خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر ملارد گفت:یکی از حساسیت هایی که در خصوص این پروژه وجود دارد معطوف به این موضوع می شود که نمی توان طرح را به صورت فاز به فاز عملیاتی کرد، زیرا نیمه کاره ماندن پروژه باعث بروز اختلالات جدی در روند عبور و مرور مردم این شهر در یکی از پر تردد ترین نقاط ملارد می شود.

اکبری یادآور شد:در صورت آغاز عملیات اجرایی طرح، پروژه باید در قالب زمان بندی مشخصی به صورت مستمر و متناوب تا مرحله بهره برداری استمرار یابد و هرگونه تعویق و سکون در آن را به مصلحت شهر و شهروندان نمی دانیم.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.