بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

◄ تکذیب عدم اجازه فرود هواپیمای ایران ایر در ترکیه به دلیل تحریم های جدید اتحادیه اروپا

به دنبال انتشار فیلمی با عنوان سرگردانی هواپیمای ایران ایر ( هما ) در آسمان ترکیه به دلیل تحریم این شرکت توسط اتحادیه اروپا، یکی از کارکنان ایران ایر می گوید: فیلم مورد نظر مربوط به این شرکت نیست..

تکذیب عدم اجازه فرود هواپیمای ایران ایر در ترکیه به دلیل تحریم های جدید اتحادیه اروپا
تین نیوز |

به دنبال انتشار فیلمی با عنوان سرگردانی هواپیمای ایران ایر ( هما ) در آسمان ترکیه به دلیل تحریم این شرکت توسط اتحادیه اروپا، یکی از کارکنان ایران ایر می گوید: فیلم مورد نظر مربوط به این شرکت نیست.

به گزارش تین نیوز، او در مورد دلیل این دیدگاه خود به خبرنگار ما  گفت: یکی از دلایم برای رد ارتباط این فیلم با شرکت ایران ایر آن است که  هیچ کدام از هواپیماهای هما این نوع صندلی ندارد.

بیشتر بخوانید: 

◄ حذف هما از پهنه آسمان یعنی وارد آمدن تیر خلاصی دیگر به زیر ساخت های کشور

وی افزود: همچنین HEADREST یا همان دستمال تمیزی که روی صندلی برای اینکه سر مسافر به صندلی تکیه داده بشود، روی صندلی های هواپیما قرار ندارد درحالی که در پروازهای هما همیشه این مورد رعایت می شود.

او تاکید کرد: ضمن این که FOOD TABLE میز غذا که مسافر باز می کند اصلا مشابه هواپیماهای هما نیست.

قابل ذکر است در روزهای گذشته فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر و ادعا شد که این فیلم مربوط به یکی از پروازهای ایران ایر به ترکیه است.

کاربران شبکه های اجتماعی در مورد این فیلم مدعی شده بودند هواپیما به دلیل تحریم ها اجازه فرود در فرودگاه ترکیه را کسب نکرده است.

در شبکه های اجتماعی در توضیح فیلم مذکور آمده بود  که هواپیمای  هما  در آسمان ترکیه به دلیل این که مرکز برج مراقبت اجازه فرود‌به خاطر تحریم های اروپا  را نمی دهند، سرگردان شده است.

در این فیلم همچنین درگیری مسافران با خلبان و مهمانداران مشاهده می شد.

به گزارش تین نیوز، با توجه به انتشار گستره این فیلم در شبکه های اجتماعی، یک کارشناس حمل و نقل در مورد این فیلم ( با فرض صحت موضوع ) با انتقاد از رفتار مسافران این هواپیما و درگیری لفظی با خدمه پرواز، گفته بود: مگر خدمه پرواز مسبب تحریم های جامعه جهانی علیه ایران ایر هستند که مسافران این گونه با آنان رفتار می کنند؟ 

به دنبار اننشار فیلم مورد نظر در تین نیوز یکی از کارکنان هما، ارتباط این فیلم با شرکت ایران ایر را تکذیب کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرانی

    خطوط ایران ایرتور،معراج،ماهان و آسمان از فرودگاه امام امروز ۱۴۰۳٫۰۸٫۰۳ به فرودگاه استانبول پرواز برنامه ای دارند. کافی است به سایت فرودگاه استانبول بصورت زنده مراجعه کنید.البته قیمت بلیط بشدت افزایش یافته است! و تقریبا برای ثروتمندان قابل خرید است!