◄ «چنگدو» اولین مترو بدون راننده را به شانگهای میآورد
یک شرکت سرمایهگذاری چینی از دو قرارداد به ارزش کلی 64 میلیون یورو با شرکت آلستوم خبر داد.
![«چنگدو» اولین مترو بدون راننده را به شانگهای میآورد](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/s0AcrP2xm1Fg/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLG5_6IjdI1ky/%D9%85%D8%AA%D8%B1%D9%88+%D8%B4%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C.jpg)
قرار بر این است که آلستوم و کاسکو خط 9 «چنگدو» را با سیستم سیگانالینگ شهری آلستوم تجهیز کرده و به علاوه کاسکو متعهد می شود که مسئولیت مدیریت کل این پروژه را در زمان فعالیت بر عهده بگیرد.
این شرکت «چنگدو» که با شرکت آلستوم شانگهای (Satee) و کاسکو چین شریک است به منظور فراهم کردن تجهیزات برای 200 مترو و سیستم (CBTC) که شامل سیسمتی است که ارتباطات مخابراتی بین قطار و تجهیزات را با هدف مدیریت ترافیک و کنترل زیرساخت ها برقرار می کند، برای فاز یک خط 9 این مسیر ( اولین خط مترو بدون راننده شانگهای) اعلام آمادگی کرد.
قرار بر این است که آلستوم و کاسکو خط 9 مترو شانگهای را که در اختیار «چنگدو» است با سیستم سیگانالینگ شهری آلستوم تجهیز کرده و به علاوه کاسکو متعهد می شود که مسئولیت مدیریت کل این پروژه را در زمان فعالیت بر عهده بگیرد.
اولین فاز خط 9 مترو چنگدو در حدود 22 کیلومتر با 11 ایستگاه بوده و بدین وسیله جنوب غربی شهر را به ایستگاه اصلی غربی متصل خواهد کرد. انتظار میرود خط 9 در سال 2020 افتتاح گردد.
شرکت آلستوم سیستم موردنظر خود را برای 1252 قطار خط 3،4،5 چنگدو نیز اعمال کرده است.