◄ «چنگدو» اولین مترو بدون راننده را به شانگهای میآورد
یک شرکت سرمایهگذاری چینی از دو قرارداد به ارزش کلی 64 میلیون یورو با شرکت آلستوم خبر داد.

قرار بر این است که آلستوم و کاسکو خط 9 «چنگدو» را با سیستم سیگانالینگ شهری آلستوم تجهیز کرده و به علاوه کاسکو متعهد می شود که مسئولیت مدیریت کل این پروژه را در زمان فعالیت بر عهده بگیرد.
این شرکت «چنگدو» که با شرکت آلستوم شانگهای (Satee) و کاسکو چین شریک است به منظور فراهم کردن تجهیزات برای 200 مترو و سیستم (CBTC) که شامل سیسمتی است که ارتباطات مخابراتی بین قطار و تجهیزات را با هدف مدیریت ترافیک و کنترل زیرساخت ها برقرار می کند، برای فاز یک خط 9 این مسیر ( اولین خط مترو بدون راننده شانگهای) اعلام آمادگی کرد.
قرار بر این است که آلستوم و کاسکو خط 9 مترو شانگهای را که در اختیار «چنگدو» است با سیستم سیگانالینگ شهری آلستوم تجهیز کرده و به علاوه کاسکو متعهد می شود که مسئولیت مدیریت کل این پروژه را در زمان فعالیت بر عهده بگیرد.
اولین فاز خط 9 مترو چنگدو در حدود 22 کیلومتر با 11 ایستگاه بوده و بدین وسیله جنوب غربی شهر را به ایستگاه اصلی غربی متصل خواهد کرد. انتظار میرود خط 9 در سال 2020 افتتاح گردد.
شرکت آلستوم سیستم موردنظر خود را برای 1252 قطار خط 3،4،5 چنگدو نیز اعمال کرده است.