بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ واحد رسیدگی به امور مراجعین در سازمان تاکسیرانی تهران افتتاح شد

واحد رسیدگی به امور مراجعین ، در واقع شکل جدیدی از پاسخگویی به مراجعان به سازمان تاکسیرانی است که بر مبنای کاهش مراحل تشریفات اداری و راهنمایی بهتر ارباب رجوع طراحی شده و قصد دارد زمان و تعداد مراجعات را کاهش دهد.

واحد رسیدگی به امور مراجعین در سازمان تاکسیرانی تهران افتتاح شد
تین نیوز |

با حضور پورسید آقایی در هفته جشنواره تاکسیرانی تهران، واحد رسیدگی به امور مراجعین در سازمان تاکسیرانی تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ در دومین روز از جشنواره تاکسیرانی تهران که بر محور «تاکسی؛ مدیریت، نظارت و خدمات» نامگذاری شده،  واحد رسیدگی به امور مراجعین سازمان تاکسیرانی تهران با حضور دکتر پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افتتاح شد.

قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع گفت: واحد رسیدگی به امور مراجعین ، در واقع شکل جدیدی از پاسخگویی به مراجعان به سازمان تاکسیرانی است که بر مبنای کاهش مراحل تشریفات اداری و راهنمایی بهتر ارباب رجوع طراحی شده و قصد دارد زمان و تعداد مراجعات را کاهش دهد.

وی ادامه داد: این دفتر در محل مناسبی از ساختمان مرکزی سازمان تاکسیرانی جانمایی شده و امروز با حضور دکتر پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران رسما کارش را آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع رکن اساسی سازمان است، گفت: افتتاح  واحد رسیدگی به امور مراجعین ، موجب رضایتمندی تاکسیرانان از عملکرد سازمان است.

در ادامه پورسیدآقایی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره تاکسیرانی تهران گفت: این جشنواره اتفاق خوبی در حوزه حمل و نقل عمومی است که با تلاش و برنامه ریزی همکاران سازمان تاکسیرانی شهر تهران صورت گرفته است.

وی افزود: افتتاح  واحد رسیدگی به امور مراجعین در راستای تکریم ارباب رجوع و کاهش زمان رسیدگی به درخواست ها و امور اداری، بسیار حائز اهمیت است.

 براساس این گزارش،  واحد رسیدگی به امور مراجعین در ساختمان مرکزی سازمان تاکسیرانی جانمایی شده و امروز با حضور دکتر پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران رسما آغاز به کار کرد.

 برنامه‌های عمرانی و فرهنگی شامل اهدای گل به تاکسیرانان، افتتاح و اصلاح هندسی و شست و شوی پایانه ها در نقاط مختلف پایتخت نیز از جمله برنامه‌های امروز جشنواره تاکسی تهران بود.

علاوه بر این برنامه، خدمات رفاهی سازمان تاکسیرانی شامل اعطای وام، پذیرش رایگان و صدور معاینه فنی به صورت رایگان در مراکز مربوطه، پذیرش رایگان تاکسیرانان در مجموعه آبی سازمان و همچنین حضور اتوبوس سلامت در پایانه تاکسیرانی ونک نیز از دیگر برنامه های روز دوم جشنواره بزرگ تاکسیرانی تهران است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید حبیب زاده پاسخ

    با عرض سلام خدمت رئیس سازمان تاکسیرانی.
    اینجانب سعید حبیب زاده دارای تاکسی سمند مدل 86 می‌باشم .
    باید هر سه ماه برای معاینه فنی برم ، والا درست نیست با این اوضاع هر سه ماه مبلغی که همه سالیانه پرداخت می‌کنند بنده هر سه ماه برای معاینه فنی پرداخت کنم .
    لطفاً یک تصمیمی برای کم کردن مبلغ برای تاکسی دارانی که هر سه ماه باید معاینه بگیرند داشته باشید ممنون خواهیم بود.