بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

تصادف در جاده ابوزیدآباد آران و بیدگل 2 کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی کاشان گفت: تصادف صبح امروز در کیلومتر یک جاده ابوزیدآباد آران و بیدگل دو کشته و دو مصدوم به همراه داشت.

تین نیوز

رئیس سازمان آتش‌نشانی کاشان گفت: تصادف صبح امروز در کیلومتر یک جاده ابوزیدآباد آران و بیدگل دو کشته و دو مصدوم به همراه داشت.

سید مهدی مجدالاشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 6 صبح امروز تصادف دو دستگاه خودرو به مرکز سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصه پس از دریافت گزارش تصادف تیم نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های یک و چهار آتش نشانی کاشان به محل حادثه اعزام شدند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه خودرو وانت به یکدیگر برخورد کرده بودند، خاطرنشان کرد: ماموران آتش نشانی کاشان پس از حضور در صحنه اقدام به خروج مصدومان و فوتی‌های ناشی از این حادثه کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه حادثه برخورد دو دستگاه پراید و وانت در کیلومتر یک جاده ابوزیدآباد آران و بیدگل تاکنون دو کشته و دو زخمی به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.