بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

مرکز کنترل ترافیک بجنورد به مرحله راه اندازی اولیه رسید

مرکز کنترل ترافیک مرکز استان برای نخستین بار راه اندازی اولیه شد تا مورد ارزیابی قرار گیرد و در آینده آماده افتتاح شود.

مرکز کنترل ترافیک بجنورد به مرحله راه اندازی اولیه رسید
تین نیوز

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: مرکز کنترل ترافیک مرکز استان وارد مرحله راه اندازی اولیه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی اربابی اظهار کرد: مرکز کنترل ترافیک مرکز استان برای نخستین بار راه اندازی اولیه شد تا مورد ارزیابی قرار گیرد و در آینده آماده افتتاح شود.

اربابی افزود: یکی از کمبودهای بجنورد به عنوان مرکز استان خراسان شمالی، مرکز کنترل ترافیک بود که برای چندین سال به دغدغه اعضای شورای شهر، مسئولان و مردم تبدیل شده بود اما اکنون با پیگیری های بسیار در شورا و تلاش شهرداری، ساخته شد.

وی بیان کرد: در بودجه سال گذشته شهرداری بجنورد ۱۶ میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شده بود که در نهایت با اصلاح بودجه به هفت میلیارد تومان رسید، امسال نیز ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای هوشمندسازی ترافیک و ایجاد مرکز کنترل در نظر گرفته شد که تاکنون ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدین منظور از محل بودجه امسال هزینه شده است.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که اکنون با آن مواجه هستیم، عدم اتمام فیبرکشی در آن منطقه توسط شرکت پیمانکار است. به همین دلیل با همکاری مدیریت شهری پیگیر آن هستیم که فیبرکشی در این منطقه نیز انجام شود تا موضوعات مرتبط با اینترنت به اتمام برسد.

اربابی با اشاره به اینکه عملیات فیبرکشی در سطح بجنورد در حال انجام است، گفت: شرکت پیمانکار فیبرنوری در مرکز استان باید توجه ویژه ای به پرکردن شیارهای کابل فیبر نوری در معابر شهر داشته باشد. معابری که برش می خورد باید با کیفیت مطلوب ترمیم شود و این موضوع درخواست مردم است که نیاز به تذکر دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد همچنین از ناهماهنگی برخی دستگاه های خدمات رسان برای انجام عملیات عمرانی گلایه کرد و افزود: متاسفانه بعضاً شاهد این هستیم که در معابری که کمتر از ۶ ماه از آسفالت آن ها می گذرد، حفاری های مختلف لوله های آب و فاضلاب انجام می شود.

وی تاکید کرد: همچنین بسیاری از دریچه های فاضلاب در خیابان ها اختلاف زیادی با سطح آسفالت داشته و همسطح نیستند که نه تنها سبب آسیب به خودروها می شود بلکه خطرات و حوادث مختلفی را به دلیل مانورهای مختلف رانندگی به دنبال دارد که ممکن است جبران ناپذیر باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.