بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

خودروهای وارداتی تجاری پلاک ملی گرفتند

مردم جزیره کیش که از سال ۱۳۹۶ با ممنوعیت واردات خودرو رو به رو بوده و با وعده های روی زمین مانده روز به روز بر مشکلاتشان در این حوزه افزوده می‎شد.

خودروهای وارداتی تجاری پلاک ملی گرفتند
تین نیوز

مردم جزیره کیش که از سال ۱۳۹۶ با ممنوعیت واردات خودرو رو به رو بوده و با وعده های روی زمین مانده روز به روز بر مشکلاتشان در این حوزه افزوده می‎شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، واردات خودرو به جزیره کیش از سال ۱۳۹۶ ممنوع و همین امر سبب شد تا خودروهای خارجی مدل بالایی که روزی یکی از ظرفیت های گردشگری کیش به شمار می رفتند، رفته رفته فرسوده شوند.

ممنوعیت واردات خودرو به جزیره کیش نه تنها این ظرفیت گردشگری را در منطقه بسیار کم رنگ کرد، بلکه فرسودگی و استهلاک خودروهای موجود، هزینه های زیادی به مردم این جزیره تحمیل و آنان را درگیر مشکلات مختلفی همچون کمبود قطعات خودرو کرد.

امروز با آغاز پلاک گذاری خودروهای وارداتی تجاری در جزیره کیش، آنهم برای اولین بار در مناطق آزاد کشور، ثابت شد که دولت شهید رییسی به پای وعده ای که داده بود، استوار ایستاده و لحظه ای از خدمت به مردم فروگذار نخواهد بود؛ خواه این وعده تامین برق کشور برای جلوگیری از قطعی های مکرر باشد و خواه احیای واحدهای تولیدی و واردات خودرو به مناطق آزاد.

در شرایطی که ناوگان حمل و نقل عمومی کیش به شدت فرسوده شده و چهره ای نامناسبی به این جزیره زیبا بخشیده است، آغاز پلاک گذاری خودروهای تجاری در این منطقه، امیدی شد برای مردمی که به وعده های روی زمین مانده در دوره های گذشته عادت کرده بودند.

هفته جاری اولین خودروهای سواری وارداتی در جزیره کیش پلاک ملی گرفتند و امروز نیز تعدادی از خودروهای تجاری ون از نوع تویوتا هایس پس از پلاک گذاری راهی خیابان های جزیره شدند تا آغازی بر برنامه ریزی جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی باشد.

به گزارش ایرنا، خبر پلاک گذاری خودروهای وارداتی در کیش مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.