بازدید سایت : ۴۱۸۵۲

جزئیات قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

ایران خودرو اعلام کرد که زمان قرعه کشی محصولات این شرکت تا نیمه شهریورماه نهایی خواهد شد.

جزئیات قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد
تین نیوز

ایران خودرو در طرح جدید فروش محصولات خود که شامل راناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، تارا، سورن پلاس بنزینی، هایما و خودروی برقی لونا می شود، اعلام کرده که زمان قطعی قرعه کشی تا نیمه شهریورماه مشخص خواهد شد. این شرکت شرایط ویژه ای برای افتتاح حساب وکالتی با مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان برای متقاضیان عادی تعیین کرده است و مهلت وکالتی کردن حساب ها تا پایان روز دوشنبه ۲۹ مرداد تمدید شده است. همچنین، ثبت درخواست ها در سامانه تا ۲ شهریور ادامه دارد و بر اولویت بندی متقاضیان تأثیری نخواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از جهان صنعت، ایران خودرو اعلام کرده که ثبت درخواست در طرح های عادی، جوانی جمعیت و خودروی فرسوده تا ۲ شهریور ۱۴۰۳ امکان پذیر است و زمان ثبت درخواست تأثیری بر اولویت بندی متقاضیان ندارد. همچنین، با توجه به حذف شرط دارا بودن گواهی نامه، مهلت وکالتی کردن و مسدودی حساب بانکی تا پایان ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۹ مرداد تمدید شده است.

شرکت ایران خودرو هنوز زمان قطعی قرعه کشی را اعلام نکرده، اما احتمال می دهد که تا نیمه شهریورماه تکلیف خریداران مشخص شود. فرصت وکالتی کردن حساب و تأمین وجه برای شرکت در طرح قرعه کشی ایران خودرو تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۷ مردادماه به پایان می رسد. در این ثبت نام، اولویت بندی متقاضیان بر اساس ظرفیت تولید شرکت تا پایان سال ۱۴۰۳ صورت می گیرد. افرادی که اولویت آن ها بالاتر از ظرفیت تولید باشد، از فرایند حذف خواهند شد.

ایران خودرو تأکید کرده است که ثبت درخواست در سامانه، حقی برای دریافت خودرو ایجاد نمی کند و در این دور از فروش، مجدداً قرعه کشی اعمال خواهد شد. بنابراین، متقاضیان باید توجه داشته باشند که شرکت در این طرح به معنای تضمین دریافت خودرو نیست و شانس در قرعه کشی نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.