بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

عضو جدید باشگاه خودروهای فوق لوکس میباخ

در جریان برگزاری رویداد مهم پبل بیچ، یک مرسدس بنز میباخ جدید که نه یک لیموزین کشیده است و نه یک SUV غول پیکر، رونمایی شد.

عضو جدید باشگاه خودروهای فوق لوکس میباخ
تین نیوز

در جریان برگزاری رویداد مهم پبل بیچ، یک مرسدس بنز میباخ جدید که نه یک لیموزین کشیده است و نه یک SUV غول پیکر، رونمایی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سری SL ۶۸۰ مونوگرام ۲۰۲۶ با ارتقاهای فنی متمرکز بر راحتی و طراحی لوکس، جذابیت بیشتری را به این رودستر مرسدس می بخشد. بزرگ ترین تغییرات در نمای بیرون یافت می شود. دو مفهوم طراحی Red Ambience یا White Ambience برای سفارش SL میباخ موجود است. جلوپنجره مشبک میباخ و یک لوگوی برجسته مرسدس بنز روی کاپوت بیشترین جلب توجه را دارند. رنگ های رزگلد قابل استفاده در چراغ های جلو و قاب جلوپنجره و همچنین رینگ های ۲۱ اینچی چند پره برای سفارش وجود دارد.

تغییرات به همین جا ختم نمی شود. سقف پارچه ای مشکی با طرحی از لوگوی میباخ به رنگ ظریف آنتراسیت پوشانده شده است. سایر تغییرات شامل چراغ های عقب خاص میباخ، نمای عقب جدید با تزئینات کرومی و دیفیوزر جدید با خروجی های اگزوز مخصوص میباخ است.

مرسدس بنز میباخ 1

کابین نیز به همان اندازه نمای خارجی جذاب است؛ چرم سفید ناپا روی پنل درها، کنسول مرکزی و البته صندلی ها را می پوشاند. از دیگر تغییرات داخل کابین می توان به فرمان خاص، پدال های فولادی ضدزنگ و رکاب در فولادی ضدزنگ اشاره کرد.

مرسدس بنز میباخ 2

از نظر فنی، میباخ SL آن چنان متفاوت از نسخه AMG SL۶۳ نیست. موتور ۴٫۰ لیتری توئین توربو V-۸ زیر کاپوت، همان ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور را تولید می کند و قدرت را به هر چهار چرخ می فرستد. فرمان پذیری محور عقب و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک این شرکت به صورت استاندارد نصب است. شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۴ ثانیه اعلام شده است.

مرسدس بنز میباخ 3

هیچ صحبتی در مورد قیمت مرسدس میباخ SL ۶۸۰ سری مونوگرام وجود ندارد، اما تحویل آن باید از نیمه دوم سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

مرسدس بنز میباخ 4

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.