بازدید سایت : ۴۳۳۴۳

یک چهارم از متقاضیان طرح فروش اخیر ایران خودرو خواستار ری را شدند

در طرح اخیر ثبت درخواست خرید محصولات ایران خودرو، ری را انتخاب یک چهارم از مجموع بیش از سه میلیون نفری متقاضیان بوده است.

یک چهارم از متقاضیان طرح فروش اخیر ایران خودرو خواستار ری را شدند
تین نیوز |

در طرح اخیر ثبت درخواست خرید محصولات ایران خودرو شامل متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، ری را انتخاب یک چهارم از مجموع بیش از سه میلیون نفری متقاضیان بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایکوپرس، براساس آمارها مجموعا بیش از ۸۵۵ هزار نفر از متقاضیان در این مرحله، خودرو ری را، نخستین کراس اوور ملی را در اولویت های خود برای ثبت سفارش خودرو قرار داده اند.

خودروی ری را، جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران خودرو و نخستین کراس اوور ملی با ۶۸ درصد داخلی سازی است که برای نخستین بار در این طرح به بازار داخلی عرضه خواهد شد.

طراحی و تولید این محصول در راستای پاسخ گویی به نیازهای روز بازار خودرو بوده و در کنار تامین نیازهای داخل، با نگاه صادراتی و سودآوری و با کیفیت بسیار بالا تولید شده است.

از مشخصات فنی این محصول می توان به برخورداری از موتور EF۷P توربوشارژ با حجم ۱۶۴۵سی سی، توان ۱۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر اشاره کرد.

طراحی این خودرو که امسال به مشتریان عرضه خواهد شد، مطابق با استانداردهای روز بوده و در سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالا قرار دارد.

دیگر محصولات عرضه شده در طرح ثبت درخواست خرید محصولات ایران خودرو، پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، تارا دستی، تارا اتوماتیک، هایما S۷، هایما S۵، هایما ۷X، سورن پلاس بنزینی XU۷، پژو ۲۰۷ هاچ بک فرمان هیدرولیک، رانا پلاس و دو محصول برقی FAW بستیون NAT و لونا GRE به دو صورت فوق العاده و پیش فروش بوده است.

اسامی نفرات برگزیده در اولویت بندی این طرح که روز یکشنبه، یازدهم شهریورماه صورت گرفت، اوایل هفته آینده پس از تایید نهادهای مرتبط از جمله ناجا، سازمان ثبت احوال و... اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.