بازدید سایت : ۸۳۱۱۷

تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها بر رفع چالش های فرودگاه اهواز

نیازهای فرودگاه های استان خوزستان در ششمین جلسه شورای معاونین شرکت فرودگاه ها با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها بر رفع چالش های فرودگاه اهواز
تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: چالش هایی مانند کمبود نیروی حجمی و متخصص، محدودیت محل پارک هواپیما و نیز استهلاک تجهیزات فرودگاه اهواز با توجه به گرمای هوای منطقه جنوب غرب کشور با پیگیری مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان و حمایت مسئولان مربوطه در ستاد برطرف شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، نیازهای فرودگاه های استان خوزستان در ششمین جلسه شورای معاونین شرکت فرودگاه ها با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رضا نخجوانی در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات و تامین نیازهای فرودگاه اهواز اظهار کرد: چالش هایی مانند کمبود نیروی حجمی و متخصص، محدودیت محل پارک هواپیما و نیز استهلاک تجهیزات فرودگاه اهواز با توجه به گرمای هوای منطقه جنوب غرب کشور با پیگیری مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان و حمایت مسئولان مربوطه در ستاد برطرف شود.

وی درباره آخرین وضعیت زمین متعلق به یک ساختار نظامی در فرودگاه اهواز گفت: مذاکرات لازم برای رفع مشکل زمین معارض انجام شده و باتوجه به اهمیت حل این چالش برای توسعه و اجرای طرح جامع فرودگاه اهواز، پیگیری را از طریق ستاد کل نیروهای مسلح نیز ادامه خواهیم داد.

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها درباره محدودیت محل پارک هواپیما در فرودگاه شهید سلیمانی اهواز گفت: استندهای پارک هواپیما در تمام فرودگاه های کشور از جمله فرودگاه اهواز باید در خدمت هواپیماهای فعال باشد و هیچ شرکت هواپیمایی نباید از این استندها به عنوان پارکینگ هواپیماهای مستهلک استفاده کند.

نخجوانی با بیان اینکه چون فرودگاه اهواز در منطقه گرمسیر قرار دارد باید تجهیزات سرمایشی بیشتری در اختیار داشته باشد، گفت: ماشین آلات و تجهیزاتی که ممکن است بر اثر گرمای هوا در اهواز عمرشان کوتاه یا مستهلک شوند، باید با تدابیر اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی با تجهیزات جدید جایگزین شوند.

سید مهدی رزاز، مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان نیز در این جلسه وبیناری ضمن قدردانی از نگاه ویژه مدیرعامل به فرودگاه های کشور به ویژه فرودگاه های مناطق گرمسیر گفت: استهلاک خودرو و تجهیزات در مناطق جنوبی بسیار بالاست و برای رفع این چالش جدی، به توجه ویژه مدیران ارشد شرکت نیاز داریم.

وی با اشاره به نیاز تامین نیروی حجمی و متخصص افزود: چهار هزار متر به فضای ترمینال فرودگاه اهواز اضافه شده اما این توسعه بدون افزایش نیرو همراه بوده و برای رسیدگی به امور ترمینال نیازمند تامین نیرو هستیم. این در حالی است که برای تامین و نگهداری سایت رادار نیز نیازمند شش نیروی متخصص هستیم.

گفتنی است؛ کاپیتان نخجوانی در این جلسه از معاون توسعه مدیریت و منابع خواست تا با توجه به نیاز فرودگاه اهواز تدابیر لازم را برای جذب نیرو توسط این فرودگاه اتخاذ کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.