بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ زمان افتتاح راه‌آهن زنجان-قزوین

علی خدایی مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشورگفت: دوخطه کردن راه‌آهن زنجان-قزوین یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان به‌شمار می‌رود که اتمام آن می‌تواند تحول عظیمی در بحث حمل‌و‌نقل ریلی استان ایجاد کند.

زمان افتتاح راه‌آهن زنجان-قزوین
تین نیوز

علی خدایی مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور  دوخطه کردن راه‌آهن زنجان-قزوین را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دو استان همجوار قزوین و زنجان دانست که به گفته او اتمام آن می‌تواند تحول عظیمی در بحث حمل‌و‌نقل ریلی استان ایجاد کند.

خدایی در رابطه با آخرین وضعیت این پروژه نیز گفت : مدت زمان قرارداد بسته شده برای بهره‌برداری از پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین ۱۸ ماه بود ولی منابع مالی به موقع و به اندازه ترزیق نشد و با سه ماه تاخیر منابع ترزیق شده است.

با یادآوری اینکه در حال حاضر پروژه مذکور 50 درصد ودر مجموع چهار قطعه پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: پیمانکاران برای این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کردند و این پروژه به ۶۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، علی‌خدایی، اظهار کرد: اگر منابع‌مالی به موقع ترزیق شود، پروژه در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی پروژه به سرعت جلو می‌رود.

پیش از این‌ مدیر‌کل راه‌آهن شمال‌غرب کشور، حوزه استحفاظی راه‌آهن شمال‌غرب را ۱۲۴ کیلومتر مسیر آذربایجان و ۶۰۱ کیلومتر خروجی ایستگاه مراغه عنوان کرده و گفته بود که این مسیر ریلی ۳۵ ایستگاه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.