بازدید سایت : ۲۹۴۷۷

توسعه صنعت ریلی موجب کاهش تلفات جاده ای می شود

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اگر صنعت ریلی را توسعه ندهیم تلفات جاده ای هم کاهش نمی یابد.

توسعه صنعت ریلی موجب کاهش تلفات جاده ای می شود
تین نیوز

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: اگر صنعت ریلی را توسعه ندهیم تلفات جاده ای هم کاهش نمی یابد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایرنا، محمد حسن نامی روز شنبه در جریان سفر خود به استان زنجان با حضور در شرکت ایریکو و بازدید از این واحد تولیدی، افزود:صنعت ریلی مهمترین بخش در اقتصاد هر کشوری محسوب می شود و تغییر نگاه مدیریتی ضامن توسعه این حوزه است.

نامی اظهار داشت: توسعه صنعت ریلی در آمایش سرزمینی هم تاثیر دارد و سهولت و سرعت ارتباط و حمل و نقل، مانع از تراکم جمعیت در مرکز کشور می شود.

وی با بیان صنعت ریلی یک صنعت راهبردی است، خاطرنشان کرد: ما هر آنچه در توان داریم باید در مسیر توسعه صنعت ریلی انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای توسعه مترو در کلان شهرهای کشور باید از ظرفیت تولید واگن در داخل کشور بهره ببریم.

محسن افشارچی، استاندار زنجان هم در این بازدید بر حمایت دولت از صنعت تولید واگن در مجموعه تولیدی ایریکو اشاره کرد و گفت: این حمایت ها موجب حرکت قابل توجهی در صنعت تولید واگن شده است.

ایریکو، اولین شرکت تولیدی در زمینه طراحی بدنه، بوژی و ساخت واگن با برند ایرانی است که محصولات خود را با استفاده از با تجربه ترین های صنعت ریلی ایران و با انتقال دانش و فناوری از پیشرفته ترین شرکت های ریلی جهان تولید می کند.

ایریکو در حال حاضر طراحی و تولید انواع خودرو ریلی، ریل باس، واگن مترو، واگن های باری لبه کوتاه و لبه بلند، طراحی و تولید بوژی، ساخت قطعات و اجزای واگن، تعمیرات و نگهداری ناوگان و ارائه خدمات مشاوره ای را انجام می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.