بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

◄ توسعه کشور در گرو توجه به صنعت حمل و نقل ریلی/ بازار ریلی رونق می گیرد؟

در مراسم امضای فروش 10 دستگاه واگن مسافری درجه یک پنج ستاره گروه صنعتی پلور سبز با شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا مدیرعامل گروه سرمایه‌ گذاری توسعه ترابر ایرانیان گفت: با توجه به روند توسعه‌ ای کشور توجه به صنعت حمل و نقل ریلی موضوع مهمی است.

توسعه کشور در گرو توجه به صنعت حمل و نقل ریلی/ بازار ریلی رونق می گیرد؟
تین نیوز |

کارشناسان از حمل و نقل ریلی با توجه به نقش فزاینده آن در جابجایی بار و مسافر به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه‌ اقتصادی کشور یاد می کنند.

به گزارش تین نیوز، دلیل اهمیت بخش ریلی در چرخه حمل و نقل به عنوان یکی از ارکان توسعه، ایمنی بیشتر و مصرف سوخت و آلودگی زیست محیطی کمتر این مدل از حمل و نقل در مقایسه با دیگر روش های حمل و نقل است.

از طرفی دبیر انجمن صنایع ریلی ایران چندی پیش تاکید کرده بود، اگر سرمایه گذاری در صنایع ریلی صورت نگیرد،  توسعه هم امکان پذیر نیست.

در چنین شرایطی چند روز پیش اقدام مثبتی در حوزه صنایع ریلی کشور رخ داد و قرارداد فروش 10 دستگاه واگن مسافری درجه یک پنج ستاره گروه صنعتی پلور سبز با شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا به امضای مدیران عامل و اعضای هیائت مدیره دو شرکت رسید.

در مراسم امضای این قرارداد، مدیرعامل گروه سرمایه‌ گذاری توسعه ترابر ایرانیان گفت: با توجه به روند توسعه‌ ای کشور توجه به صنعت حمل و نقل ریلی موضوع مهمی است.

افشار بازیار این مطلب را روز دوشنبه 23 مهر 1403 در مراسم امضای انعقاد قرارداد فروش واگن های مسافری درجه یک پنج ستاره شرکت پلور سبز با شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا زیر مجموعه هلدینگ توسعه ترابر ایرانیان بیان کرد.

واگن نورالرضا 1

بازیار در این مراسم که مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره هلدینگ توسعه ترابر ایرانیان، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا و مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی پلور سبز نیز حضور داشتند، افزود: امضای چنین قراردادهایی با رویکرد توسعه و ارتقای کیفیت صنعت حمل و نقل ریلی اقدامی مبارک و می‌ تواند سرآغاز فعالیت‌ های بزرگتری باشد.

محمدرضا آشناور مدیر عامل گروه صنعتی پلور سبز نیز در این مراسم با تاکید بر این که با توجه اینکه این شرکت گروه سهامی عام و متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان است، مفتخریم که ماحصل تلاش های ما به قشر فرهنگیان فرهیخته کشور تعلق می گیرد و امروز با عقد این قرارداد، شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا نیز در این امر سهیم است.

واگن نورالرضا

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته میان دو مجموعه، این قرارداد امضا و تا آینده ای نزدیک واگن ها تحویل شرکت نورالرضا که زیر مجموعه هلدینگ توسعه ترابر ایرانیان می باشد خواهد شد.

به گفته آشناور تولید واگن مسافری یکی از ارکان تولیدات این شرکت و بازگشت به اصل خود است.

مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز با بیان این که تمام قوای فنی و مهندسی موجود در شرکت پای کار خواهند آمد تا واگن‌ها با بالاترین کیفیت عرضه شود، عنوان کرد:  این قرارداد می‌تواند اقدام مثبتی در رونق بازار ریلی کشور باشد و به طور کلی تقویت بخش ریلی کشور موجب توسعه در تمام شئون توسعه‌ای کشور خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.