بازدید سایت : ۸۳۴۳۱

بیش از ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان زنجان نیاز به ارتقا به راه اصلی و بزرگراهی

بیش از ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان زنجان نیاز به ارتقا به راه اصلی و بزرگراهی دارند که از این میزان در حال حاضر ۱۸۵ کیلومتر پیمان سپاری شده و در دست اجرا است.

بیش از ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان زنجان نیاز به ارتقا به راه اصلی و بزرگراهی
تین نیوز

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان زنجان نیاز به ارتقا به راه اصلی و بزرگراهی دارند که از این میزان در حال حاضر ۱۸۵ کیلومتر پیمان سپاری شده و در دست اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید احمد خلیلی با بیان اینکه محور سلطانیه قیدار کبودرآهنگ یکی پروژه های مهم استان است، اظهار کرد: ۲۸ کیلومتر از این محور به بهره برداری رسیده است.

خلیلی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی علاوه بر مأموریت هایی که در حوزه مسکن و شهرسازی بر دوش دارد به دنبال توسعه زیرساخت های حمل و نقل و افزایش کیفیت ترابری کشور نیز است، ادامه داد: هفت پروژه مهم راه در بخش راه وشهرسازی استان در محورهای اصلی در حال انجام است که از محل اعتبارات ملی تزریق شده است.

وی با توضیح اینکه بیش از ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان زنجان نیاز به ارتقا به راه اصلی و بزرگراهی دارد، متذکر شد: از این میزان در حال حاضر ۱۸۵ کیلومتر پیمان سپاری شده و در دست اجرا است.

خلیلی با اشاره به طرح هایی که در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: برخی از این طرح ها شامل ۱۲ کیلومتر از قطعه چهارم محور سلطانیه قیدار کبودرآهنگ، حدود ۶ کیلومتر از محور زنجان بیجار و ۱.۵ کیلومتر نیز از محور ملاسرا شفت است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان در پاسخ به پرسشی در زمینه دلایل کندی طرح محور ابهر به قیدار، ادامه داد: کمبود اعتبار در همه پروژه های راهسازی از جمله پروژه ابهر به قیدار پروژه وجود دارد که برای حل آن پیگیری های زیادی صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.