بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ اقدامات ایمن سازی محورهای مازندران شتاب بیشتری گرفت

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از اقدامات ویژه این اداره‌کل در زمینه عملیات راهداری و ایمن‌سازی محورها در فصل تابستان به منظور افزایش تأمین ایمنی محورها برای مسافرین تابستانی به استان خبر داد.

 اقدامات ایمن سازی محورهای مازندران شتاب بیشتری گرفت
تین نیوز

در آستانه شروع فصل تابستان و افزایش سفرهای هموطنان، اقدامات ایمن سازی محورهای مازندران شتاب بیشتری گرفت. 

به گزارش تین نیوز وبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران، معاون راهداری این اداره کل گفت: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بسیاری را از سراسر کشور پذیرا بوده، از این رو محورهای مواصلاتی این استان در فصل تابستان پرترافیک و پرتردد است.

عباسعلی نجفی از شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل خبر داد و افزود: این اداره کل با شروع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی در سطح کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی می باشد. 

نجفی گفت: پیش بینی می شود با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.