بازدید سایت : ۶۱۱۷۶

رتبه‌بندی شرکت‌ها در فاز 2 طرح شبکه سیر همنام تا پایان 97

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از انتشار فراخوان جذب مشاور برای استخراج شاخص‌ها و رتبه‌بندی شرکت‌ها برای اجرای فاز دوم «طرح شبکه سیر همنام» در روزنامه‌های کثیر‌الانتشار خبر داد و گفت: شرکت‌های مسافربری جاده‌‌ای تا پایان سال 1397 از 1تا5 ستاره‌دار می‌شوند.

رتبه‌بندی شرکت‌ها در فاز 2 طرح شبکه سیر همنام تا پایان 97
تین نیوز |

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از انتشار فراخوان جذب مشاور برای استخراج شاخص‌ها و رتبه‌بندی شرکت‌ها برای اجرای فاز دوم «طرح شبکه سیر همنام» در روزنامه‌های کثیر‌الانتشار خبر داد و گفت: شرکت‌های مسافربری جاده‌‌ای تا پایان سال 1397 از 1تا5 ستاره‌دار می‌شوند.

حمیدرضا شهرکی ثانوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از تکمیل قاز دوم طرح شبکه سیر همنام و ارزیابی و رتبه‌بندی شرکت‌ها در پایان سال 97 خبر داد و گفت: در پایان ارزیابی، هر یک از شرکت‌ها بر اساس شاخص‌‌ها از 1تا5 ستاره دریافت می‌کنند و طبق همین روال رتبه‌بندی در شبکه سیر همنام انجام می‌شود.

وی با اشاره به فاز دو طرح شبکه سیر همنام بیان داشت: برای اجرای فاز دوم، فراخوان انتخاب مشاور در روزنامه های کثیرالانتشار منتشر شده است. همچنین پس از انتخاب مشاور کار استخراج شاخص‌های ارزیابی برای ستاره‌دار کردن و رتبه‌بندی آغاز می‌شود.

شهرکی ثانوی یکی از شاخص‌‌های مهم این ارزیابی را امتیاز‌دهی مسافران عنوان کرد و گفت: این شاخص از نظر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای از وزن بالایی برخوردار است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با بیان اینکه فاز اول طرح شبکه سیر همنام به طور کامل انجام شده است، افزود: در نتیجه تکمیل این فاز از طرح مذکور 35 سرشبکه توسط شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ونقل مسافر جاده‌آی شناسایی و انتخاب شدند.

وی یادآور شد: علاوه بر معرفی شرکت های سرشبکه، تابلو‌ها، بغل نویسی اتوبوس‌ها،‌ پروانه فعالیت‌ها، بلیت‌ها یک شکل برای هر سرشبکه، و ناوگان سرشبکه‌ها سامان‌دهی شدند.

گفتنی است، اسماعیل غلامی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌اینیز در خصوص رتبه‌بندی شرکت‌ها در طرح شبکه‌های سیر همنام پیش‌تر گفته بود که سامان‌دهی و رتبه‌بندی در راستای حقوق شهروندی و به ‌منظور افزایش رفاه و ایمنی مردم و اقتصادی شدن حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای است. پس باید با خدمت شایسته و برجسته و ابتکار عمل و جلب رضایتمندی ذینفعان پیش رفت.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.