بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ تامین 13 ناوگان وانت شاسی بلند برای اکیپهای راهداری گلستان

بااعتباری بالغ‌بر 26 میلیارد ریال 13 ناوگان وانت شاسی‌بلند برای اکیپ‌های راهداری استان گلستان تأمین شد.

تامین 13 ناوگان وانت شاسی بلند برای اکیپهای راهداری گلستان
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به آنکه ماشین‌آلات و تجهیزات اکیپ‌های راهداری این اداره کل فرسوده شده‌اند و برای خدمت‌رسانی در ایام سال به ویژه در طرح راهداری زمستانی نیاز به نوسازی است، در طول سال 96 اقدامات قابل‌توجهی برای تعمیرات اساسی و نوسازی صورت گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میغانی بابیان اینکه سرمایه‌گذاری انجام‌شده کافی نمی باشدگفت: در طرح زمستانی سال گذشته 161 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین، 46 دستگاه ماشین‌آلات سبک و 87 دستگاه تجهیزات راهداری من‌جمله نمک‌پاش، برف‌روب و ... در اختیار اکیپ‌های راهداری استان گلستان بوده است که به علت فرسودگی برخی ماشین‌آلات، هزینه‌های تعمیرات و نگهداری آن‌ها قابل‌توجه است.

وی در ادامه با توجه به حضور 24 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان در طرح زمستانی تشریح کرد: خدمات‌رسانی بهنگام به مسافرین در ایام طرح زمستانی با توجه به ارزیابی صورت گرفته با رضایت عمومی همراه بوده است و تماس‌های مردم با شماره 141 حاکی از اعتماد مسافرین و رانندگان به خدمات‌دهی مناسب عوامل راهداری در سراسر استان دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.