بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور اسدیه طبس

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور اسدیه طبس به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.

آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور اسدیه طبس
تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور اسدیه طبس به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، رسول سالاری، از آغاز عملیات روکش آسفالت گرم محور اسدیه طبس به طول ۱۰ کیلومتر خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان، افزود: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور های مواصلاتی شهرستان درمیان و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، آسفالت محور محور اسدیه طبس به طول ۱۰ کیلومتر روکش می‌شود.

وی، تصریح کرد: این پروژه به صورت پیمانی و در مدت زمان کمتر از یک ماه از ابتدای سال جاری اجرایی گردید و اجرای این عملیات با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان، اظهار داشت: از اولویت های مهم این اداره ارتقاء وضعیت محور اسدی طبس مسینا- دستگرد - پهواز به پایانه مرزی ماهیرود است که نیازمند روکش آسفالت است که با توجه به تردد ناوگان حامل سیمان از کارخانه سیمان باقران و ترافیک بالای محور، باعث ایجاد ترک هایی در سطح آسفالت شده است که نیاز به روکش دارد و با اجرای اینگونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت سالاری، ادامه داد: طول محور ۵۷ اسدیه - طبس مسینا کیلومتر است که ۱۴ کیلومتر از ابتدای سال گذشته بهسازی و روکش آسفالت شده است. همچنین ۱۰ کیلومتر ادامه این مسیر از کیلومتر ۱۴ الى ۲۴ ، در آینده نزدیک( اواخر خردادماه) آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید

وی، رسیدگی مناسب به راه های اصلی و فرعی و روستایی بخش گزیک، در میان را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان، در خصوص پروژه های آتی در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان، عنوان کرد: پروژه ایمن سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی از جمله اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان خواهد بود که ان شاا... با تخصیص اعتبار در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

سالاری، در پایان متذکر شد: شهرستان در میان دارای بیش از ۶۱۲ کیلومتر کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محور ها، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محور ها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاضی اقدام می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.