◄ رسیدگی به ۲۵۰ شکایت در اداره کل حملونقل و پایانههای استان سمنان
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان سمنان گفت : در شش ماهه اول سالجاری ۲۵۰ مورد شکایت در سامانه ثبت شکایات این اداره کل ثبت و بررسی شده است .
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان سمنان گفت : در شش ماهه اول سالجاری ۲۵۰ مورد شکایت در سامانه ثبت شکایات این اداره کل ثبت و بررسی شده است .
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، غلامرضا طحان ضمن اشاره به مشکلات اخیر پیش آمده در حوزه حمل و نقل جادهای کالا و ابلاغ سیاستها و تاکیدات ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای مبنی بر حفظ حقوق صنفی شاغلین حمل و نقل جادهای اضافه نمود: این اداره کل با جدیت بیش از پیش با استفاده از تمام قوا و ظرفیتها برای رسیدگی به درخواستها و پاسخگویی مناسب و سریع شکایات تلاش مینماید.
ایشان با تشکر از اعتماد رانندگان به این اداره کل برای انعکاس نقطه نظرات و شکایات افزود: برنامه دیدارهای عمومی روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته در پایانههای بار استان بهمنظور رسیدگی آنی به درخواستها و مشکلات رانندگان انجام میگیرد.
طحان در پایان تاکید کرد:رانندگان حوزه حمل و نقل جادهای بین شهری میتوانند هر گونه انتقاد ، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جادهای مورد نظر خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاعرسانی www.۱۴۱.ir و صندوق پستی ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حملونقل جادهای انعکاس دهند.
نرساندن مسافر سر ساعت به مقصد و عدم تقبل ضرر و زیان مسافر و بی توجهی به اعتراض مسافر..