◄ رسیدگی به ۲۵۰ شکایت در اداره کل حملونقل و پایانههای استان سمنان
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان سمنان گفت : در شش ماهه اول سالجاری ۲۵۰ مورد شکایت در سامانه ثبت شکایات این اداره کل ثبت و بررسی شده است .
![رسیدگی به ۲۵۰ شکایت در اداره کل حملونقل و پایانههای استان سمنان](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/z2GpkaMwaBym/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLFicByONjkHs/%D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%B6%D8%A7+%D8%B7%D8%AD%D8%A7%D9%86%D8%8C+%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86+%D8%AD%D9%85%D9%84+%D9%88+%D9%86%D9%82%D9%84+%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87+%DA%A9%D9%84+%D8%AD%D9%85%D9%84+%D9%88+%D9%86%D9%82%D9%84+%D9%88+%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86+%D8%B3%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%86.jpg)
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان سمنان گفت : در شش ماهه اول سالجاری ۲۵۰ مورد شکایت در سامانه ثبت شکایات این اداره کل ثبت و بررسی شده است .
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، غلامرضا طحان ضمن اشاره به مشکلات اخیر پیش آمده در حوزه حمل و نقل جادهای کالا و ابلاغ سیاستها و تاکیدات ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای مبنی بر حفظ حقوق صنفی شاغلین حمل و نقل جادهای اضافه نمود: این اداره کل با جدیت بیش از پیش با استفاده از تمام قوا و ظرفیتها برای رسیدگی به درخواستها و پاسخگویی مناسب و سریع شکایات تلاش مینماید.
ایشان با تشکر از اعتماد رانندگان به این اداره کل برای انعکاس نقطه نظرات و شکایات افزود: برنامه دیدارهای عمومی روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته در پایانههای بار استان بهمنظور رسیدگی آنی به درخواستها و مشکلات رانندگان انجام میگیرد.
طحان در پایان تاکید کرد:رانندگان حوزه حمل و نقل جادهای بین شهری میتوانند هر گونه انتقاد ، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جادهای مورد نظر خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاعرسانی www.۱۴۱.ir و صندوق پستی ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حملونقل جادهای انعکاس دهند.
نرساندن مسافر سر ساعت به مقصد و عدم تقبل ضرر و زیان مسافر و بی توجهی به اعتراض مسافر..