بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ رسیدگی به ۲۵۰ شکایت در اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت : در شش ماهه اول سالجاری ۲۵۰ مورد شکایت در سامانه ثبت شکایات این اداره کل ثبت و بررسی شده است .

رسیدگی به ۲۵۰ شکایت در اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان
تین نیوز |

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت : در شش ماهه اول سالجاری ۲۵۰ مورد شکایت در سامانه ثبت شکایات این اداره کل ثبت و بررسی شده است .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، غلامرضا طحان ضمن اشاره به مشکلات اخیر پیش آمده در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کالا و ابلاغ سیاست‌ها و تاکیدات ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مبنی بر حفظ حقوق صنفی شاغلین حمل و نقل جاده‌ای اضافه نمود: این اداره کل با جدیت بیش از پیش با استفاده از تمام قوا و ظرفیت‌ها برای رسیدگی به درخواست‌ها و پاسخگویی مناسب و سریع شکایات تلاش می‌نماید.

ایشان با تشکر از اعتماد رانندگان به این اداره کل برای انعکاس نقطه نظرات و شکایات افزود: برنامه دیدارهای عمومی روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته در پایانه‌های بار استان به‌منظور رسیدگی آنی به درخواستها و مشکلات رانندگان انجام می‌گیرد.

طحان در پایان تاکید کرد:رانندگان حوزه حمل و نقل جاده‌ای بین شهری می‌توانند هر گونه انتقاد ، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده‌ای مورد نظر خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع‌رسانی www.۱۴۱.ir  و صندوق پستی ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • زهرا علی اکبری پاسخ

    نرساندن مسافر سر ساعت به مقصد و عدم تقبل ضرر و زیان مسافر و بی توجهی به اعتراض مسافر..