بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

ورود اولین قطار بین‌المللی گردشگری به استان سمنان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از ورود اولین قطار بین المللی گردشگری به استان سمنان خبر داد و گفت: این استا پهناور و زیبا به عنوان یکی از مقاصد گردشگران خارجی مسافر قطار بین المللی گردشگری انتخاب شده است.

ورود اولین قطار بین‌المللی گردشگری به استان سمنان
تین نیوز

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از ورود اولین قطار بین المللی گردشگری به استان سمنان خبر داد و گفت:  این استا پهناور و زیبا به عنوان یکی از مقاصد گردشگران خارجی مسافر قطار بین المللی گردشگری انتخاب شده است.

به گزارش تین‌نیوز،  محمد جهانشاهی با اعلام این خبر گفت: این قطار بین المللی ، بیست و نهم فروردین  امسال در گرمسار توقف می کند .

وی با بیان اینکه استان سمنان ظرفیتهای مناسبی برای جذب گردشگران به ویژه گردشگران خارجی دارد گفت: قطار بین المللی گردشگری نیز به منظور توسعه و رونق صنعت گردشگری در استان سمنان توقف میکند .

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان همچنین از حضور دو میلیون و 700 هزار گردشگر در استان سمنان، از ابتدای نوروز تا کنون خبر داد گفت : بیش از 400 هزار نفر از این گردشگران ، این استان را برای اقامت انتخاب کردند .

به گزارش ایسنا، جهانشاهی ایجاد فضاهای مناسب برای ورود و توقف اولین قطار بوم گردی کشور در روستای بیابانک سرخه و افزایش 110 درصدی اقامت در 35 اقامتگاه بوم گردی استان را از جمله برنامه های گردشگری در نوروز امسال عنوان کرد .

در استان سمنان هزار و 200 اثر تاریخی و طبیعی وجود دارد که 710 در فهرست آثار ملی ثبت شده است

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.